Utopijska fantazija –Gucci kampanja proleće 2018

Modni brend Gucci i Alesandro Mikele su pobednička kombinacija.

Samo nedelju dana nakon predstavljanja svoje bogate kolekcije Pre-Fall 2018 luksuzni brend ima još više iznenađenja za sve nas. Alesandro je pun inovativnih ideja, a od dolaska u Gucci, on stalno menja tok igre. Za kampanju proleće 2018, Mikele je još jednom odlučuje da se opredeli za drugačiji pravac.

Umesto kreiranja serije fotografija za kampanju, on se udružio sa renomiranim španskim umetnikom i ilustratorom Ignasijem Monrealom koji je stvorio zapanjujuće digitalne slike.

U prošlosti je ovaj umetnik već sarađivao sa modnm kućom u više navrata. Kampanja za proleće 2018, nazvana je "Utopijska fantazija" i zapravo prikazuje moderne bajke. Izuzetni modeli Gucci brenda prikazani su putem nadrealističnih slika koje pokazuju umetničku stranu brenda.

Radovi su podeljeni na tri teme: nebo, more i zemlja. Alesandro i Monreal su radili na omiljenim bajkama poput "Snežane" dajući im savremeni tvist. Kao što se i očekivalo, Gucci glamur je u potpunom zamahu u reklamama.

Njihov savremeni vitez proverava svoj iPhone dok nosi zlatnu Gucci tašnu koja se savršeno kombinuje uz njegov oklop. Savremena Snežana nosi ogromne naočare i šik džemper istog stila.

Mikeleova ljubav prema vrhunskom glamuru još jednom preovlađuje u kampanji. Dizajner koristi umetnost i istoriju kao inspiraciju za svoj rad. Dakle, posle prošlogodišnje kampanje pod nazivom Sci-Fi, nismo očekivali takav preokret, mada činjenica da nikada ne znate šta da očekujete od njega ga i čini tako genijalnim.

Ignasi Monreal je takođe veteran u modnom svetu budući da je do sada imao saradnje sa Diorom na kolekciji torbi Lady Dior kao i sa modnom kućom Louis Vuitton na izložbi “Volez, Voguez, Voyagez” u Njujorku.

"Utopijska fantazija" debitovaće zvanično 8. januara 2018. Do tada, možemo uživati u nadrealističnim slikama. Pre samo nedelju dana luksuzni brend je otkrio saradnju sa Daper Danom u njegovom ateljeu Harlem. Dan će takođe predvoditi kampanju za jesen / zimu 2017 i sarađivati sa Gucci brendom na kolekciji jesen / zima 2018. godine. Alesandrova jedinstvena vizija mode se isplatila budući da je uspeo da pretvori Gucci u jedan od najvećih brendova u ovom trenutku i jedan od najomiljenijih u celom svetu.

N.V.T.

Izvor The Fashionisers

Luxury Experience