U sred pandemije – Gucci podiže svoje cene

Slične postupke su napravili brendovi kao što su Chanel i Louis Vuitton…

Prateći udar koji je pandemija korona virusa imala na čitav svet, uključujući sektor mode, Gucci brend je odlučio da podigne cene svojih tašni, kako bi izbegli finansijske gubitke u prvoj polovini godine. Pandemija je značajno pogodila sektor luksuza, pa smo već bili u prilici da vidimo skok u cenama Chanel brenda.

Gucci prilagođavanja su detaljno obrađena analizom, pa smo u prilici da vidimo porast cene između pet do devet posto za Dionysus i Zumi modele u Kini, Italiji i Velikoj Britaniji. Louis Vuitton brend je pratio isti poslovni potez, oslanjajući se na svoju ključnu demografiju imućnih kupaca, koji će ostati lojalni i kupovati njihove proizvode, uprkos svemu.

Po svemu sudeći, svetski stručnjaci na ovom polju nisu iznenađeni porastom cena Gucci brenda, mada, oni takođe dele mišljenja da će ovaj potez dovesti do još većeg jaza između tržišta u Evropi i Aziji.

Da li će se to ispostaviti kao pametna opcija ili nešto što će ih dodatno unazaditi, ostaje da vidimo…

Luxury Experience