Prada predstavlja svoju najnoviju kampanju za legendarnu torbu Prada Galleria, angažujući zvezdu Skarlet Johanson koja je ponovo unela novu dimenziju u ovaj bezvremenski aksesoar.
Ponovo osmišljena sa osveženom strukturom i poboljšana mikro-kopčama, Prada Galleria torba je poznata ne samo kao puki modni dodatak, već i kao sastavni deo žene, koja je stalno u pokretu. Prada Galleria torba je prvi put predstavljena 2007. godine. Dobila je ime po slavnoj milanskoj adresi, Galeriji Vitorija Emanuela II, u kojoj se nalazi butik brenda Prada koji je osnovao davne 1913. godine Mario Prada.
Sada, ponovo u saradnji sa Skarlet Johanson, Prada ima za cilj da osvetli Prada Galleria torbu, naglašavajući umetnost performansa koji odjekuju kako u svetu filma tako i u svetu mode. Za Johansonovu, Prada Galleria nije samo njena svakodnevna bitna stvar, već odražava vrhunac izuzetnosti i svestranosti, slično kao i njeni likovi na ekranu koji se stalno razvijaju.
Odnos između sposobnosti glumaca da uvek pokažu novo lice i inovativnog duha Prada brenda je dugo bio isprepleten, pri čemu je bioskop uticao na Prada dizajnerski etos i pripovedanje, služeći kao izvor inspiracije i sredstvo izražavanja.
Kampanja, koju je kreativno režirao Ferdinando Verderi i koju je oživeo kroz režiju Džonatana Glejzera, prikazuje Prada Galleria torbu u novom svetlu, naglašavajući njen status kao simbola trajnog stila i umetnosti koja stoji iza performansa.