Rijana u centru pažnje u prvoj kampanji Farela Vilijamsa za Louis Vuitton

Novi kreativni direktor linije muške odeće francuskog brenda, Farel Vilijams pozvao je svoju dugogodišnju prijateljicu da predstavi mušku kolekciju Louis Vuitton za proleće/leto 2024.

Snimljena od strane Keiza Kitadžima i Martine Sims, a stilizovana od strane Sintije Lu i Metjua Hensona koji su dugogodišnji saradnici Vilijamsa, kampanja se fokusira na dve ikone: Rijanu i torbu The Speedy.

Superzvezda i beauty guru pozira u drugom stanju i predstavlja nove Speedy torbe u živim, primarnim bojama poput žute, plave i crvene – legendarne modne dodatke francuske kuće od kada ih je kreirao sam Gaston-Luj Viton 1930. godine. Speedy je takođe bila prva torba koju je posedovao Vilijams, a ova nova interpretacija klasika inspirisana je ulicom Canal u Donjem Menhetnu, Njujorku.

Nova Speedy torba je posveta klasičnom modelu, prepoznatljivog trapezoidnog oblika. Sa svojom gipkom telećom kožom, postavom od jagnjeće kože i legendarnim uzorkom monograma Speedy, ona ostaje bezvremenski i svestran luksuzni komad. Od Odri Hepbern, koja je 1965. godine zatražila manju verziju Speedy kako bi se uklopila u njen stil do sadašnje globalne ikone Rijane, sa sigurnošću možemo reći da je Speedy tu da ostane.

Kampanja za Louis Vuitton sa Rijanom u glavnoj ulozi služi kao podsetnik na nepokolebljiv uticaj zvezde u svetu mode, učvršćujući njen status prave trendseterke.

Luxury Experience