"Poljupci" su naši novi modni aksesoari

Više slika

Više slika

Nakon što je rasprodata za jedan minut u junu, kolekcija Kissing Bag brenda KidSuper se vratila, ovog puta u nizu novih boja.

KidSuper je prošlog meseca priredio pozorišno iskustvo tokom Nedelje mode u Parizu, a sada se vratio sa zabavnom reklamom kako bi promovisao svoju najnoviju kolekciju „Kissing“ torbi.

Romantični aksesoari su sada dostupni u svim duginim bojama i nakon roze i plave torbe, sada je asortiman bogatiji modelima u zelenoj, narandžastoj, žutoj i ljubičastoj boji. Ne samo da se nove torbe mogu pohvaliti novim bojama, već se pojavljuju i u „Mini“ verziji.

Tvorac najljubavnijeg aksesoara, Kolm Dilan, ovaj jedinstveni dizajn opisao je u svojoj Instagram objavi kao novu „It torbu“, i otkrio provokativan video snimak torbi koje uživaju u ljubavnom zanosu, smeštene u diskretno osvetljenom salonu, u ambijentu koji bismo i sami poželeli u društvu voljene osobe.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KidSuper (@kidsuper)

"Smestili smo ih u sobu i kada su se kamere ugasile, dogodilo se ovo“, napisao je šaljiv komentar kreativni direktor njujorškog brenda koji je postao popularan nakon uspešne saradnje sa modnom kućom Louis Vuitton.

Najnovije KidSuper Kissing torbe su dostupne na sajtu brenda, a kolekciju pogledajte u galeriji fotografija.

Luxury Experience