Oličenje dekadencije i glamura: Bili Ajliš u novoj Gucci kampanji

Pevačica i tekstopisac, koja je dobila prestižnu Gremi nagradu zbog svoje jedinstvene umetnosti, Bili Ajliš, zvezda je nove Gucci kampanje naočara za sunce, u kojoj odiše luksuznim vibracijama u stilu pedesetih godina prošlog veka…

Predstavljajući omaž ćudljivom noir žanru filmova, drugo izdanje luksuzne kolekcije naočara ovog brenda odmah mami našu pažnju svojom bogatom paletom boja i veličanstvenim kompozicijama i svetlosnim efektima. Ikonični motiv žene u vintage karbioletu “prizemljio” je ovu kampanju, dok Ajliš juri nizbrdo noseći veličanstvene naočare od crnog acetata, obogaćene zlatno toniranim Gucci script logoom.

Pored toga, umetnica nam je predstavila i ružičaste cat-eye ramove, kao i predimenzionirani model inspirisan osamdesetim, gde Gucci logo pronalazi svoje mesto sa leve i desne strane. Pogledajte više fotografija u galeriji, uz prateći video koji vas čeka ispod teksta:

Luxury Experience