Nova torba čuvene modne kuće Balenciaga od 1.800 dolara izgleda kao kesica Lay's čipsa

Pre mnogo godina, Lay's je govorio da "niko ne može da pojede samo jednu kesicu njihovog čipsa“.

Očigledno je da je brend više nego dokazao svoj slogan od tada, jer je izgradio globalno ime brenda sa fanatičnim potrošačima. Naravno, niko nije očekivao da će doći vreme kada će neka modna kuća ambalažu omiljene grickalice pretvoriti u luksuzni dodatak.

Balenciaga je naravno tu da nezamislivo pretvori u stvarnost. Rezultat saradnje sa brendom Lay's je torba koja izgleda kao kesa čipsa. Izrađena od egzotične kože, torba rekonstruiše klasični oštar dizajn kese, ima prepoznatljiv Balenciaga logo i dolazi u tri boje: crvenoj, žutoj i plavoj. Torba takođe ima metalik srebrnu postavu i jednostavno zatvaranje uz pomoć rajsferšlusa na vrhu i debitovala je na Nedelji mode u Parizu, ostavljajući sve bez teksta.

 

Dok je kreativni direktor brena Balenciaga, Demna Gvasalia, opisao torbu kao „must have“, mišljenja na internetu su se kretala na različitim talasnim dužinama. Komentarišući modni dodatak, jedan korisnik Tvitera je rekao: „Ovo je najgluplja stvar koju sam ikada video“, dok je drugi dodao: „Bolje da su to pojeli posle revije“. Neki su takođe povukli paralele sa sličnim Moschino izdanjima od pre mnogo godina, kao što su torba za pastu za zube, torba za baget, torba za flašu za čišćenje kupatila itd.

I dok Lay's x Balenciaga torba košta oko 1.800 dolara, sigurno je da će kese popularnog čipsa sada naći drugačiju upotrebu pre nego što završe u kantama za reciklažu, makar samo na objavama na TikTok-u.

Luxury Experience