Nikolas Galicin predvodi Emporio Armani kampanju za jesen/zimu 2025/26

Više slika

Više slika

Emporio Armani predstavlja svoju novu kampanju za sezonu jesen/zima 2025/26, posvećenu kolekcijama naočara, satova i nakita…

U glavnoj ulozi nalazi se priznati britanski glumac Nikolas Galicin, već poznat kao globalni ambasador parfema kuće Armani, koji sada proširuje svoju saradnju i postaje zaštitno lice luksuznih modnih aksesoara ovog prestižnog brenda.

Kroz objektiv slavnog fotografa Alasdaira Maklelana, kampanja donosi upečatljive filmske kadrove u kojima Galicin pozira u raskošnom engleskom vrtu. Vizuali oslikavaju bezvremene Armani kodove sofisticiranosti, ali istovremeno govore novoj generaciji poznavalaca luksuza, ističući duh modernog kosmopolitizma.

Galicinova karijera u usponu potvrđuje ga kao jedno od najznačajnijih mladih lica svetske kinematografije. Uskoro će tumačiti legendarnog Hi-Mena u filmu Masters of the Universe produkcije Amazon MGM i Mattel, pod režijom Trevisa Najta. Publika ga pamti i iz filma The Idea of You, u kojem je igrao uz En Hatavej, a koji je postao najuspešnija romantična komedija u istoriji Prime Video platforme. Njegova raznovrsnost ogleda se i u seriji Mary & George televizijske kuće Sky, gde je delio ekran sa Džulijan Mur, kao i u nadolazećem projektu 100 Nights of Hero sa Emom Korin, Majkom Monro i Čarli Iks-Iks. Galicin će se pojaviti i u ostvarenju Three Bags Full: A Sheep Detective Movie uz Hju Džekmana i Emu Tompson.

Nova sezona donosi luksuznu kolekciju naočara sa smelim, a istovremeno prilagodljivim siluetama koje ističu savremeni metropolitanski identitet kuće Armani. Precizno izrađeni ramovi kombinuju arhitektonske linije i profinjene materijale, oličavajući duh kosmopolitske elegancije. Kolekcija satova širi se sportskim modelima u sofisticiranim nijansama i sa unapređenim tehničkim funkcijama, dok linija nakita uvodi skulpturalne kreacije od nerđajućeg čelika, naglašene dvobojnim teksturama i kontrastnim završnim obradama. Svaki komad predstavlja oličenje Armani filozofije – diskretan, ali snažan izraz luksuza.

Nikolas Galicin savršeno otelotvoruje svesni i savremeni duh Emporio Armani brenda. Njegovo magnetno prisustvo, uhvaćeno u kampanji, oslikava suštinu luksuznog životnog stila kuće Armani: kosmopolitski, prefinjen i jedinstveno moderan.

Luxury Experience