Muževna verzija ikonske ženske torbe

Jer ipak, ko ne želi Baguette?

Kako mnogi kažu, pol je samo konstrukcija, razlika u platama muškog i ženskog roda je stvarna, a u svetu postoje i muškarci koji se nalaze negde između potrebe za aktentašnom i previše stvari koje moraju ugurati u svoje džepove. Nešto od toga, ako ne i cela priča, mogu objasniti razlog zbog kog brendovi targetiraju muškarce kao svoju publiku lansiranjem muževnih vrsta interesantnih torbi.

Fendi, italijanski brend koji je predvodio slavni dizajner Karl Lagerfeld, upravo je počeo da prodaje mušku verziju svoje Baguette torbe. Za milenijalke, ova torba ima status ikone, a po prvi put je predstavljena 1997.godine, kada je odmah postala pravi hit. Ranije ove godine, Fendi je na neki način osvežio svoju popularnu torbu, a jedna od novih verzija je namenjena muškarcima.

Novi modeli torbe, dostupni su za kupovinu preko Fendi sajta i u određenim buticima, a deluju kao elegantnija verzija ikonskog modela devedesetih – kaiš tašne. U ponudi je ukupno osam različitih torbi sa interesantnim dezenima, u verzijama od crne, bele, teget, sive i bele kože, pitona i crnog nerca. Nekoliko modela je čak kreirano od sportskog najlona.

Nova torba je dovoljno prostrana da u nju stanu sve svakodnevne potrepštine jednog muškarca, poput telefona, novčanika, ključeva i fascikle. Pored toga, ona ima i dodatni mali džep sa rajsferšlusom, dva džepa u enterijeru i otvorenu pregradu pozadi. Verzije koje možemo videti na sajtu koštaju od 2.790 pa do 9.600 dolara.

Luxury Experience