Miu Miu otkriva prazničnu kampanju 2025 — filmsku odu eleganciji, mladosti i nasleđu

Više slika

Više slika

U prazničnoj kampanji za 2025. godinu, Miu Miu oblikuje vizuelnu poemu o savremenoj ženstvenosti, tradiciji i onoj posebnoj, gotovo magičnoj atmosferi koja obavija kraj godine…

Pod umetničkim vođstvom Mjuče Prade, kampanja predstavlja nežan, filmski portret koji spaja intimnost i nostalgiju, mladalačku energiju i istorijski kontekst.

Pred objektivom priznate fotografkinje Anđele Hil, ulogu Miu Miu heroine preuzimaju Điđi Hadid, Dide Mansro, Viola Šarp i Džu Sjaoven — svaka sa svojim karakterom, svakom svojom pojavom, ali sve u duhu brenda: slobodne, samouverene i prirodno elegantne. Njihova priča odvija se u elizabetanskoj kući skrivenoj u britanskom zelenilu, gde vreme kao da stoji, dopuštajući prostoru da progovori patinom, teksturama i tišinom.

Kampanja snimljena Super 8 kamerom i na staroj analognoj filmskoj traci donosi vizuelni kvalitet koji je danas retkost — opipljivost, toplinu i nežnu zrnastost slike. Upravo ta taktilna estetika postala je jedno od ključnih vizuelnih obeležja modernog Miu Miu identiteta: spoj prošlosti i budućnosti, luksuza i spontanosti, romantike i mladalačkog otpora.

Unutar zidova starog imanja, susreću se dve epohe. Istrošeni kamen, ozidani lukovi i namerno ostavljene nesavršenosti služe kao kontrapunkt svežini glumačke postave i modernom karakteru mode. To je tenzija koju Miu Miu oduvek neguje — nežnost naspram snage, sofisticiranost naspram bunta, tradicija kroz prizmu budućnosti.

Kolekcija Holiday 2025 donosi raskoš materijala i tekstura: gužvani i vezeni saten, patchwork šerling, pletenine sa diskretnim šljokicama, satenske haljine koje prate liniju tela sa gotovo tečnom lakoćom, georgette inspirisane vešom i ultraženstveni printovi. Cipele spajaju tradiciju i inovaciju — od mokasina i baletanki do elegantnih kožnih čizama i špic pumpi koje su obeležile jesenju pistu.

Njih prate torbe koje su već postale Miu Miu klasici — Wander, Arcadie, Pocket, Beau, Solitaire, Backpack — ovoga puta u sezonskoj crvenoj i bezvremenskim nijansama, savršene da zaokruže praznični stil.

Vizuelni narativ dodatno oblikuje stilistkinja Lota Vokova, koja unosi prepoznatljivu dimenziju razigrane neformalnosti u eleganciju brenda, dok atmosfera kampanje odiše toplinom: osmesi kraj kamina, tihe večeri u polutami sveća i trenuci ženske solidarnosti i radosti. U tom svetu luksuz nije distanca — već emocija.

Praznična kampanja Miu Miu za 2025. godinu tako stoji kao omaž kontrastima koji definišu brend. Ona poziva da se moda živi, a ne samo nosi; da se tradicija ne čita već oseća; i da elegancija bude oblik slobode, a ne forma.

Luxury Experience