Miu Miu i New Balance ponovo lansiraju legendarne New Balance 574

Ispostavilo se da New Balance najprodavanije patike 574 nisu odlične samo za krugove na stazi – one mogu da se pokažu i na modnoj pisti.

Odstupajući od svog porekla kao patika za trčanje, 574 (nastale 1988.) poslednjih godina su postale obeležje slave. Ovog meseca, omiljena silueta dobija dizajnerski tretman u zajedničkoj saradnji američkog brenda sportske odeće i italijanske modne kuće Miu Miu.

Prvobitno predstavljene na pisti Miu Miu za proleće/leto 2022 prošlog oktobra u Palais d'Iena u Parizu, klasični model 574 ostaje veran motu kolekcije „koristi postojeće za kreiranje novog.“ U odi poslovnoj ležernoj odeći, tradicionalni komadi — poput blejzera, odela, suknji i pantalona prerađeni su da bi se prikazali neobrađeni rubovi.

Ova saradnja, koja stavlja naglasak na konstrukciju kroz dekonstrukciju, poštuje estetske kodekse kuće Miu Miu i nudi New Balance 574 u beloj, khaki i plavoj boji sa neobrađenim ivicama. Patike, koje su arhetipski klasik garderobe više od 30 godina, a nose ih podjednako uticajne ličnosti i modeli sada su pune logotipa New Balance i Miu Miu.

Da bi predstavio nove patike svetu, Tirone Lebon je kreirao kampanju sastavljenu od fotografija, serije kolaža i kratkih filmova. Da bi odrazila suštinu Miu Miu devojaka, kampanja uključuje model Aliks Butors, pevačicu Liv.e i glumicu Mame Bineta koje u kampanji pokazuju unakrsni identitet i snažnu individualnost saradnje.