Manolo Blahnik slavi 50 godina rada blistavom kolekcijom zlatnih cipela

Otkako je 1971. godine lansirao svoj istoimeni brend (po nalogu legendarne modne urednice Dajane Vriland, ni manje ni više), dizajner rođen u Španiji očarao je svet modernim cipelama.  

Manolo Blahnik je od samog početka stvarao svoju magiju u butiku Old Church Street u Londonu, koji je, uprkos svojoj skromnoj veličini, mamio zvezde koje su bile veće od života (mislimo na Dejvida Bouvija, princezu Dajanu, Bjanku Džeger, Palomu Pikaso i još mnogo drugih). I dalje je tamo, iako je upravo otvorio veliku prodavnicu u njujorškom Aper Ist Sajdu gde su njegove cipele jednako lepe kao i skulpturalna umetnička dela.

Posle 50 godina u poslu, Blahnikova teško stečena reputacija kao majstora zanata traje. Njegova kompanija je 2019. godine kupila renomiranu italijansku fabriku obuće Calzaturificio Re Marcello, koja se decenijama bavi proizvodnjom cipela za luksuzne brendove.

Sada visokokvalifikovani majstori ateljea stvaraju isključivo za Blahnika. Sam dizajner redovno nadgleda rad u fabrici, osiguravajući da svaki par bude napravljen kvalitetno i da ostane veran svojoj viziji.

Blahnik je takođe poznat po izbegavanju trendova, rekavši: „Ne želim da budem pod uticajem trendova. Nekad sam uspešan, nekad nisam, ali to je moj proizvod, moja ideja i pratim je do kraja.”

Kako bi proslavio 50 godina rada, dizajner je predstavio Capsule Gold kolekciju cipela, koja sadrži 19 modela, u rasponu od cipela sa potpisom kao što su Hangisi i BBLA do potpuno novih silueta, koje zaslepljuju svojom božanskom nijansom.

„Pedeset godina učenja bilo mi je potrebno da napravim najlepše dizajne koje mogu da predstavim u ovoj impresivnoj kolekciji“, rekao je dizajner povodom lansiranja.

Bilo da se radi o njihovoj veličanstvenosti ili njihovom značaju za Blahnikovu karijeru, cipele u Gold kolekciji su obavezne za svakog ozbiljnog kolekcionara kreacija sa njegovim potpisom.

U galeriji ističemo neke od naših omiljenih cipela iz kolekcije.

« 1 2 3 4 5 »

Luxury Experience