Ljubavna priča između Mišel Vilijams i Louis Vuitton brenda i dalje traje…
Već četvrtu sezonu za redom, ova američka glumica predstavlja čuveni francuski modni brend, kao protagonist njihove reklamne kampanje za torbe. Ona ovoga puta nije predstavila mini torbice koje su delo Nikolasa Geskijera u kampanji koju je radio Piter Lindberg – ovoga puta je možemo videti kako predstavlja novu Volta torbu i podseća nas sve na predivne Capucine3s torbice.
Nova Volta torba ima DNK Capucines modela – ona je napravljena od nežne Taurillon kože i ima slične detalje kao Capucines izdanja. Volta torba u poštarskom stilu ponuđena je samo u jednoj veličini, u četiri predivne nijanse – Kaki, Coquelicot, Petale i Noir.
Iako su ove torbe ponuđene u raznim nijansama, kampanja sa ovom prelepom glumicom predstavila nam je mračni i turobni karakter. Mišel je odevena u tamne boje – džins, pantalone i bluze crne nijanse, tako das u torbe svakako u prvom planu. Louis Vuitton brend predstavlja Volta torbu kao model savršen za dame koje cene luksuz, ali i moderne trendove.
Volta izdanje ovog brenda ima čuveno LV vezivanje prekriveno kožom odgovarajuće boje. Tu je takođe i gornja ručka, kao i ona koja se može ukloniti, u zavisnosti od toga na koji način želite da je nosite. Torba je dovoljno velika i ima dovoljno pregrada za sve vaše potrepštine – bilo da je nosite na putovanje ili posao, a njena cena je 4.300 dolara.