Louis Vuitton pretvara jesen u bajku luksuza: Ema Stoun i Hojon u novoj kampanji koja spaja san, umetnost i eleganciju

Više slika

Više slika

Francuska modna kuća Louis Vuitton ponovo pomera granice – ovog puta pretvara jesen u poetičnu modnu bajku.

U glavnim ulogama su dve muze savremenog stila, Ema Stoun i Hojon, koje kroz objektiv Itana Džejmsa Grina oživljavaju jesenju kolekciju torbi za 2025. godinu, punu maštovitih kontrasta i pariškog šarma.

Kampanja izgleda kao da je izvučena iz umetničke knjige snova – ilustrovane pariske pozadine susreću se s modnim pričama o putovanjima, nostalgiji i beskrajnom luksuzu. Svaki kadar je omaž poeziji pokreta, igri tekstura i stilu koji lebdi između realnosti i mašte.

Na fotografijama, zvezde nose dve ključne torbe sezone: novu Side Trunk – savremenu interpretaciju legendarnih putnih kovčega brenda i bezvremensku Capucines torbu, sada u nežnim, neutralnim tonovima koji odišu tihom sofisticiranošću.

Pod kreativnim rukovodstvom Nikolasa Žeskjera, njihovi stajlinzi spajaju klasične siluete i modernu dramu: strukturirani kaputi, luksuzne pletenine, svedene haljine i diskretni zlatni detalji od kože. Sve odiše raskošnom jeseni u kojoj elegancija postaje umetnost.

Ema Stoun zrači smirenom gracioznošću, dok Hojon donosi dašak urbanog, savremenog stava. Zajedno, one oslikavaju dvostruku prirodu Louis Vuitton Brenda, bezvremensku i avangardnu, suptilnu i snažnu, onu koja ne prati trendove, već ih stvara.

Svaka scena deluje kao trenutak između jave i sna – omaž putovanjima, slobodi i luksuzu koji se ne objašnjava, već doživljava. Louis Vuitton ovom kampanjom ne prikazuje samo torbe, već pripoveda priču o umetnosti, ženskoj snazi i eleganciji koja nikada ne izlazi iz mode.

Luxury Experience