Louis Vuitton predstavlja novu kampanju posvećenu torbi LV Pont 9

Louis Vuitton predstavlja novu kampanju koja je posvećena ažuriranoj verziji torbe LV Pont 9.

Odlučujući se za okruglu siluetu koja dolazi sa velikim kaišem od tekstila, najnovija verzija torbe za novu sezonu je trendi dizajn koji će vas očarati i bit vaš saveznik na mnogim putovanjima.

U reklamnoj kampanji novi model torbe LV Pont 9 Soft Bag predstavljaju Džejd Nujen, Dženet Džambo i Kristin Lindset, na putovanju u Parizu.

LV Pont 9 Soft je dostupna u različitim bojama, uključujući plavu, sivu, crnu i zlatnu. Sa cenom koja se kreće između 3.850 i 4.100 dolara, novi dizajn takođe ima dodatak – kopču sa monogramom brenda u zlatnoj boji.

Uz reklamnu kampanju, tri manekenke se pojavljuju i u kratkom filmu koji je snimljen uz melodiju iz 1977. godine „Take Me“ Cerronea. Obučene u najbolje odevne komade luksuzne modne kuće, modeli izgledaju sofisticirano i šik dok pokazuju moderne torbe LV Pont.

"Otelotvorujući pariski šik, LV Pont 9 je savršen primer posvećenosti Louis Vuittona izvrsnoj izradi. Sa bezvremenskim, ali modernim stilom, dvobojni izvezeni kaiš nove verzije naglašava kultni motiv Monograma modne kuće“, kaže Louis Vuitton.

Povezane teme