Kampanja Louis Vuitton proleće/leto 2024 posvećena luksuznim torbama slavi klasični luksuz i nautički šarm.
Snimljene na spokojnoj pozadini otvorenog mora, modeli Ajda Hejner, Saša Kvenbi i Ču Vong prikazuju prepoznatljivu eleganciju popularnog brenda torbica, pozirajući sa modelima GO-14, Capucines i Side Trunk. Sa fotografijama Itana Grina Džejmsa, kampanja neprimetno spaja privlačnost avanture na otvorenom moru sa sofisticiranošću luksuzne mode.
Same torbe, poput elegantne Capucines i GO-14 od prošivene kože, istaknute su nasuprot odevnih predmeta sa tematskim prugama, prozračnim suknjama i strukturiranim topovima.
Linija prati LV nautičku kolekciju koja je predstavljena ranije ove godine. Što se tiče estetike, reklamna kampanja se fokusira na čistu, oštru paletu boja poput bele, tamnoplave i crne. Ovaj izbor dopunjuje nautičku temu, odražavajući nijanse okeana i neba.
Upotpunjujući narativ istraživanja, modni dodaci i odeća su pažljivo odabrani da odražavaju suštinu luksuznog putovanja, prateći nedavnu kolekciju Louis Vuitton Flight Mode.