Lindzi Lohan je lice nove MCM i Crocs kampanje

Više slika

Više slika

Lindzi Lohan putuje u virtuelnu stvarnost i pojavljuje se u najnovijoj MCM i Crocs kampanji.

U ovoj eteričnoj kampanji, Lindzi Lohan je fotografisana pored nebodera u Dubaiju, sa ciljem da predstavi futuristički spoj između stvarnosti i virtuelnog sveta.

Koristeći razigranu estetiku brenda Crocs i spajajući je sa elegantnim vizuelnim jezikom luksuznog brenda MCM, novi model Mega Crush Clog je napravljen sa jedinstvenom platformom, zlatnim i srebrnim detaljima i brojnim privescima.

Razvijen da podrži slobodu kretanja i izražavanja, model namenjen i muškarcima i ženama dostupan je u dve osnovne boje, crnoj i beloj. Crna iteracija se može pohvaliti svetlo smeđom verzijom MCM prepoznatljive mini torbe. Pored toga, bela opcija upotpunjena je klasičnom belom MCM torbom. Fokusirajući se na rastući svet funkcionalne mode, torba ima modularni dizajn 3-u-1, koji omogućava korisnicima da je prikače na svoju papuču ili je nose kao dodatak.

MCM x Crocs Mega Crush Clog su dostupne u odabranim MCM prodavnicama kao i na sajtovima brenda po ceni od 450 dolara.

Luxury Experience