Leni Kravic i Ray-Ban predstavljaju pozlaćene avijatičarske naočare za sunce

Leni Kravic ponovo sarađuje sa renomiranim brendom na elegantnom ograničenom izdanju—ovog puta udružio je snage sa Ray-Ban i lansirao pozlaćene avijatičarske naočare za sunce.

Pevač se definitivno dobro razume u dizajn - ranije je sarađivao sa Rolex brendom na satu Daytona ograničenog izdanja, sa Leica brendom povodom kamere specijalnog izdanja, i pomogao je u osmišljavanju tri kolekcionarske boce šampanjca Dom Perignon.

Kapsul koleksija Ray-Ban x Lenny Kravitz uključuje još jedan luksuzni predmet koji je odobrio Kravic u obliku zlatnih Aviator Reverse sa ograničenim izdanjem i potpisom zvezde koji je ugraviran na staklu.

Ray-Ban je angažovao Kravica da dizajnira liniju Reverse, koja ima obrnuti dizajn koji zamenjuje tradicionalno konveksno sočivo za konkavno sočivo. Najnovija verzija Reverse takođe predstavlja okvire Black Aviator Reverse i Chrome Aviator Reverse.

Kravic, koji je lansirao svoje prepoznatljive nijanse uoči objavljivanja svog albuma Blue Electric Light 24. maja, podelio je izjavu u kojoj je detaljnije opisana privlačna saradnja.

„Kao doživotni obožavatelj brenda Ray-Ban, njihov bezvremenski stil je uvek odjekivao sa mnom“, rekao je Kravic. „Ray-Ban Reverse saradnja je ostvarenje sna, omogućavajući mi da spojim svoju ljubav prema muzici i modi sa tako ikoničnim brendom. Radi se o rušenju granica, prihvatanju individualnosti i sagledavanju sveta iz nove perspektive kroz ta inovativna sočiva.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ray-Ban (@rayban)

Završeno sa tretmanom protiv odsjaja visokih performansi, najnovije Ray-Ban sočivo je konstruisano da smanji do 70% refleksije na talasnim dužinama gde su oči najosetljivije. Sunčane naočare su napravljene na održiv način od ekološki prihvatljivih materijala uključujući bio-najlonska sočiva sa 41% bio-baziranog ugljenika, bio-acetatne okvire sa 67% bio-baziranog ugljenika i 100% recikliranu poliestersku krpu za čišćenje. Naočare su dostupne na sajtu brendu Ray-Ban.com po ceni od  554 dolara.

Luxury Experience