Kjara Feranji predstavlja najnovije modele LV Archlight Slingbacks cipela

Inspirisan prepoznatljivim LV Archlight patikama, Louis Vuitton predstavlja LV Archlight Slingbacks u novoj kampanji.

Zaštitno lice reklamne kampanje je italijanska modna influenserka Kjara Feranji, koja je pozirala u Milanu. Ispred objektiva Olivera Hadli Pearča, ona izlazi „na scenu“ i predstavlja elegantne cipele u više boja, uključujući nijanse ružičaste, plave i braon sa detaljima u blok bojama.

Stilizovana od strane Meri Ameli Sove, Kjara nosi štikle zajedno sa prugastim topovima, monogramskim bejzbol kapama i jaknama poznatog brenda.

Povodom reklamne kampanje predstavljen je i film uz melodiju „Sei Sbagliato E Non Lo Sai" - Elaiza Romero, koji prikazuje plavušu na ulicama Milana.

„Sa svojim smelim dizajnom i prevelikim đonom, legendarne patike LV Archlight Nikolasa Geskjera, inspirisale su novu elegantnu iteraciju u klasičnoj formi sa slingback modelima. Usvajajući kodove originalnog dizajna, novi model ima gumeni, talasast đon“, kaže u saopštenju Louis Vuitton.

Luxury Experience