Hani (NewJeans) osvetljava Seul u reklami Gucci Horsebit

Više slika

Više slika

Gucci kolekcija Horsebit 1955 sadrži komade izrađene od luksuzne kože, platna i vrhunskih materijala...

Dinamični pejzaži Seula, od prometnih ulica do spokojnih krovova služe kao živahna pozadina za najnoviju Gucci kampanju Horsebit 1955. sa ambasadorkom brenda Hani iz benda NewJeans.

Kampanja, snimljena pod kreativnim rukovodstvom Sabata De Sarna, prikazuje mladalački i razigrani duh Hani dok ona predstavlja kultne Horsebit stilove novoj generaciji. U kampanji je istaknuta torba Horsebit 1955, komad prožet konjičkom tradicijom i sada ponovo osmišljen u ekskluzivnim Gucci Rosso Ancora izdanjima, posebno skrojenim za tržište Južne Koreje. Bogate crvene nijanse Rosso Ancora donose svežu i živu auru klasičnom dizajnu, čineći torbu izuzetnim modnim dodatkom za ovu sezonu.

Snimljena na različitim kultnim lokacijama u Seulu, od neobičnih prodavnica ploča do panoramskih krovova, kampanja priča priču o tradiciji i modernosti. Hani, kao globalna ambasadorka, sa lakoćom se kreće ovim kontrastnim prostorima, otelotvorujući suštinu moderne muze koja poštuje tradiciju, ali se ne plaši da je redefiniše.

Za fotografiju je bio zadužen Tirel Hempton, a video režiju potpisuje Rina Jang. Stajling je delo Frančeske Berns, uz umetničko rukovodstvo Rikarda Zanole.

Luxury Experience