U nežnoj igri svetlosti duž promenade u Kanu, Gucci predstavlja novu kampanju posvećenu svom kultnom GG Monogramu – simbiotskom kodu brenda koji se kroz decenije transformisao iz funkcionalnog detalja u globalni estetski simbol…
Kroz objektiv fotografa Danijela Arnolda, kampanja dočarava spontanost i fluidnost savremenog luksuza, uz Emili Ratajkovski u ulozi savršene muze, uhvaćene između gradskih uglova i zlatnih zalazaka sunca.
Motiv GG Monograma, suptilan ali sveprisutan, provlači se kroz čitavu kampanju – od novih modela torbi do vintage silueta iz Gucci Savoy kolekcije, koja s ponosom odaje počast korenima modne kuće u svetu putnih torbi i luksuznog prtljaga. U središtu vizuelne priče nalazi se nova Gucci Giglio torba, premijerno prikazana na Cruise 2026 reviji u Firenci. Inspirisana istorijskim ljiljanom, simbolom grada Firence, torba slavi zanatsku perfekciju i arhivske kodove brenda, povezujući više od jednog veka nasleđa i inovacije u savremenoj formi.
Kampanja takođe otvara novo poglavlje Ophidia linije. Ugledajući se na modne siluete kasnih 1970-ih, nove Ophidia torbe izrađene su od GG Monogram canvas materijala, obložene pamučnom postavom u smaragdno zelenoj boji, sa karakterističnim Web prugama i prepoznatljivim Double G detaljem u poliranom zlatnom tonu. Među novitetima je i Mini GG torba, moderna interpretacija Gucci duffle stila, sada u kompaktnom izdanju, dostupna za online preorder i u prodavnicama širom sveta.
Ova kampanja nije samo omaž jednom dizajnerskom simbolu, već i svedočanstvo o trajanju i transformaciji identiteta. GG Monogram više nije samo print – to je vizuelni kod koji se prilagođava vremenu, ostajući istovremeno veran svojim korenima. U Gucci univerzumu, prošlost i sadašnjost ne isključuju jedna drugu – one egzistiraju u savršenoj, elegantnoj harmoniji.