Florens Pju impresionira u kampanji Valentino Rockstud

Florens Pju je nova ambasadorka brenda Valentino i pojavljuje se u Rockstud kampanji predstavljajući legendarne torbe i cipele.

Kampanju Valentino Garavani Rockstud 2023 snimio je poznati modni fotograf Stiven Majzel, koji je oživeo dizajne kreativnog direktora Pjerpaola Pićiolija zahvaljujući talentu Florens Pju. Glumica je pozirala sa širokim spektrom torbica Valentino Garavani Rockstud pri čemu su sve ukrašene kopčama u obliku piramide, inspirisanim vratima rimske palate - i pokazala svoje neponovljive glumačke veštine.

Pju je tokom fotografisanja izražavala niz emocija od besa do šoka i čiste radosti, odnosno ono što Valentino naziva „Enciklopedijom osećanja“.

„Kao što vidite... Prilično sam šokirana i ushićena što mogu da objavim da je moja kampanja @maisonvalentino ovde“, napisala je glumica na društvenim mrežama.

„Zaista mi je čast nastaviti da stvaram umetnost sa svojom porodicom u brendu Valentino. Raditi sa talentovanim ljudima je jedna stvar, ali raditi sa talentovanim ljudima koji su veliki prijatelji hrani dušu! I ova kampanja je zaista nahranila dušu“, napisala je Pju.

Pićioli je podelio nekoliko reči o svom odnosu sa Pju na Instagramu. „To nije samo lice, to je pravo partnerstvo zasnovano na poverenju i poštovanju. Upoznao sam Florens odmah nakon svoje modne revije i bio sam impresioniran njenom inteligencijom i hrabrošću, načinom na koji se zalaže, sposobnošću da se nosi u svim okolnostima sa takvom gracioznošću i oštroumnošću“, napisao je on.

„Možda je to zahvaljujući njenom poslu ili je to možda razlog zašto je uopšte odabrala da bude glumica. Za mene je zapravo relevantno da mi je ova mlada, žestoko talentovana glumica postala prijatelj i zajedno smo odlučili da krenemo u ovu kampanju. Rockstud je izjava za sebe i Florens je upravo ono što sam imao na umu da ispričam ovu priču.”

Međutim, prava zvezda ove kampanje nije niko drugi do legendarni Valentino Rockstud. Više od decenije, ovaj simbol je postao sinonim za modne dodatke brenda, očaravajući modne fanove širom sveta. Kao da želi da uhvati suštinu ovog smelog dizajna, kampanja uvodi novi slogan, “I Mean…It’s Rockstud!”.

Luxury Experience