Ferragamo oživljava zlatnu eru Holivuda u svojoj novoj kampanji za pre-fall 2025, predstavljajući prvo poglavlje modne priče pod nazivom L’Appuntamento (Sastanak)…
Luksuzni brend koji je osnovao Salvatore Ferragamo, nekada poznat kao “obućar zvezda”, ovom kampanjom slavi svoju slavnu istoriju kroz umetnički kratki film sa snažnim estetskim i emocionalnim nabojem.
Režiju potpisuje Alisa Rorvaker, cenjena italijanska rediteljka poznata po svom autentičnom stilu. Snimanje je realizovano u legendarnim studijima Činečita u Rimu, što dodatno pojačava omaž klasičnom filmu. U glavnoj ulozi je manekenka Anđelina Kendal, koja utelovljuje filmsku divu u trenutku pripreme za ključnu scenu – dok joj šminker popravlja mejkap, obućar glanca cipele, a asistentkinja joj pruža tašnu dok kamere kreću da snimaju.
Posebnu pažnju privlače Gancini slingback cipele u dubokoj nijansi šljive, koje simbolizuju prepoznatljiv Ferragamo dizajn – bezvremenski, ženstven i sofisticiran.
Kreativni direktor Maksimilijan Dejvis istakao je želju da kampanja odiše “vrlo italijanskim senzibilitetom”, ali da istovremeno zadrži glamur starog Holivuda. Pohvalio je režiserkinu sposobnost da spoji humor, nostalgiju i savremeni modni izraz, stvarajući naraciju koja u svakom kadru izgleda poput filmske umetnosti.
U sinergiji filma i mode, Ferragamo potvrđuje da zna kako da prošlost učini aktuelnom, a klasične vrednosti luksuza – vanvremenskim.