Džej-Houp, međunarodno priznati K-Pop idol iz benda BTS, debitovao je kao zaštitno lice legendarne Keepall torbe Louis Vuitton.
Ova saradnja usledila je nakon njegovog nedavnog imenovanja za zvaničnog ambasadora cenjenog luksuznog brenda, učvršćujući njegov globalni uticaj.
Predstavljena 14. juna, kampanja prikazuje Džej-Houpov prepoznatljiv stil i zadivljujuću harizmu dok on bez napora otelotvoruje suštinu Keepall torbe. Obučen u elegantnu monohromatsku odevnu kombinaciju, južnokorejski reper pokazuje svoju plesnu fluidnost dok elegantno drži torbu u ruci.
Keepall torba, legendarni model brenda Louis Vuittona od 1930-ih, zauzima centralno mesto u kampanji, predstavljena je u sofisticiranoj paleti boja poput braon, crne i tamnoljubičaste, ukrašena legendarnim monogramom brenda. Dinamične poze Džej-Houpa i njegovo majstorstvo plesa, u kombinaciji sa prefinjenim odevnim kombinacijama sačinjavaju vizuelno harmoničnu kampanju koja će očarati i mnogobrojne fanove, ali i zaljubljenike u modu.
Ova saradnja ne samo da naglašava globalni uticaj Džej-Houpa, već i odražava sve veći uticaj K-popa na modnu industriju. Kolege iz benda, članovi BTS benda su takođe ostavili svoj trag – reper RM u partnerstvu sa Bottega Veneta, Džunkuk je udružio snage sa brendom Calvin Klein, Suga sarađuje sa modnom kućom Valentino, Džimin predstavlja Dior, a V sarađuje sa brendom Celine.
Louis Vuitton je u svojoj najavi opisao BTS kao "pop ikone 21. veka", naglašavajući jedinstvenu privlačnost Džej-Houpa. Oni su izrazili svoje uzbuđenje zbog ovog novog poglavlja sa modnom kućom, prepoznajući da Džej-Houp unosi svoj neuporedivi šarm i stil u ovu saradnju.
Pored svojih modnih poduhvata, Džej Houp nastavlja da niže uspehe u muzičkoj industriji sa svojim debitantskim solo albumom „Jack in the Box“. Disney+ dokumentarac pod nazivom "J-Hope in the Box" nudi intiman uvid u proces stvaranja albuma i njegov zadivljujući nastup na prošlogodišnjem Lollapalooza festivalu.
Uspon K-pop zvezda na globalnoj modnoj sceni je nemerljiv, a evropski modni brendovi sve više prihvataju njihovo prisustvo na modnim revijama i postavljaju ih za ambasadore. Ovaj trend, često praćen uzbuđenjem fanova, naglašava dubok uticaj K-popa u oblikovanju globalnih modnih trendova i učvršćivanju njegove pozicije kao kulturne sile na koju treba računati.