Điđi Hadid predstavlja novu Arcadie torbu i vodi nas u nadrealni svet Miu Miu

Svojom najnovijom kampanjom, luksuzni brend Miu Miu nas vodi u carstvo nadrealnog predstavljanjem Arcadie torbe koja je inspirisana mitskim ostrvom u staroj Grčkoj.

Supermodel Điđi Hadid zauzima centralno mesto, otelotvorujući suštinu ove hirovite kolekcije. Poznati fotograf Stiven Majzel snimio je fotografije reklamne kampanje na kojima Điđi predstavlja torbe Wander i Arcadie, prenoseći gledaoce u maštoviti svet američke umetnice Margaret Kin.

Svakim gestom, raspoloženjem i emocijom, Hadid vešto briše granice između stvarnosti i fantazije, dokazujući da svakodnevica može sadržati izuzetne trenutke, a obično se može transformisati u nešto izuzetno.

Kampanja torbi Miu Miu Arcadie prikazuje prepoznatljiv uzorak matelasse, poznat po svojoj složenoj izradi. Italijanski brend bez napora spaja savremenu lakoću sa bezvremenskom vrednošću tradicionalne izrade kože, dajući torbama teksturu i dubinu.

Dok posmatramo ove stilizovane portrete, jednostavan pogled Điđi Hadid poziva nas u svet koji je delom zamišljen, delom stvaran, ali neosporno Miu Miu.

U rasponu cena od 2.400 do 3.300 dolara, torbe Wander i Arcadie dostupne su u Miu Miu online prodavnici.

Luxury Experience