Burberry predstavlja kampanju posvećenu novoj Lola torbi

Britanska luksuzna modna kuća Burberry predstavlja svoju kampanju za proleće/leto 2022 u kojoj se pojavljuju supermodeli Bela Hadid, Džordan Dan, Madonina ćerka i model Lurd Leon i unuka Kita Ričardsa i model Ela Ričards.

Reklamnu kampanju je fotografisao Torso Solušns, a uporedo sa kampanjom, predstavljen je kratki film za koji muziku potpisuje Vil Hajmala.

Burberry Lola torba, koju je dizajnirao Rikardo Tiši, istražuje slojevitu energiju koja povećava inherentno samopouzdanje. Najnoviji model kompanije Burberry ima mekanu siluetu koja je naglašena kopčom Thomas Burberry Monogram i uglađenim lančićem. Ručno proizvedena sa sofisticiranošću u Italiji, Lola torba je dostupna od raznih tkanina, od italijanske kože do pamučnog platna i rafije u nizu klasičnih boja uključujući crnu, kamel, ružičastu i crvenu, kao i u živopisnim bojama poput nijanse narandžaste, svetloplave i svetlozelene.

"Lola, u samoj srži, oličava stav snažnih, senzualnih i inteligentnih žena. Za kampanju sam zaista želeo da proslavim taj stav i sve aspekte koji čine Burberry ženu, tako da smo zajedno sa Torsom stvorili svet fantazije u kojem je slobodna da pokaže svoju snagu i lepotu iz svakog ugla. Snažne žene su me uvek inspirisale van granica, a Bela, Lurd, Džordan i Ela oličavaju taj duh. One predstavljaju ženstvenost u njenom najsnažnijem obliku i suštinu tog stava koji je inherentan Loli", rekao je Rikardo Tiši, glavni kreativni direktor brenda Burberry.

"Bilo je neverovatno ponovo raditi sa Rikardom i porodicom Burberry i apsolutno sam uživala u snimanju ove kampanje! Uvek se najbolje provodim na snimanju, bilo je toliko energije i bilo je sjajno raditi sa neverovatno talentovanim ljudima," rekla je Bela Hadid povodom učešća u kampanji.

Luxury Experience