Bili Ajliš, muzička umetnica poznata po svom aktivizmu, ponovo se udružila sa luksuznim brendom Gucci kako bi osvežila ikoničnu torbu Horsebit 1955...
Ovaj put, torba je izrađena od Demetre, materijala baziranog na 75% biljnih sastojaka, bez upotrebe životinjskih proizvoda, koji se proizvodi u Italiji od 2021. godine. Ova saradnja predstavlja značajan korak u putovanju brenda Gucci ka etičkoj modi, savršeno se uklapajući u pevačicinu ličnu borbu posvećenu održivosti. Fotograf Tajrel Hampton je uslikao pevačicu u nizu opuštenih fotografija koje prikazuju kako pozira sa gitarom, uživa u vožnji automobilom i žvaće žvakaću gumu.
Ona sve to radi dok nosi kombinaciju denim odeće, dukserica i odvojenih komada sa monogramima u svom prepoznatljivom stilu širokog kroja. Kampanja za torbu Gucci Horsebit 1955 je vizuelna poslastica koja savršeno sažima kako italijansko majstorstvo, tako i jedinstveni stil Bili Ajliš.
Ona bez napora emituje Y2K vibracije sa svojom frizurom, dodajući crvenu boju u svoju crnu kosu, čime unosi dodir nostalgije u savremeni look. Ovo nije prvi put da Ajliš sarađuje sa Gucci. Ranije se pojavila u kampanji za naočare ovog brenda.
Nova kampanja takođe uključuje video postavljen uz njenu pesmu "What Was I Made For", dodajući sloj emotivnog odjeka ovoj saradnji. Ona nije jedina zvezda koja se nedavno povezala sa Gucci brendom. Kendal Džener je takođe bila u centru pažnje, predstavljajući Gucci kampanju Valigeria, koja se fokusira na dodatke za putovanje.