Zendaja postaje umetničko delo u Lancome x Louvre kampanji

Više slika

Više slika

Svetovi su se sudarili kada su muzej Luvr i brend Lancome odlučili da sarađuju, kako bi zajedno predstavili spektakularnu makeup kolekciju…

Ambasadori brenda, Zendaja, Aja Nakamura, Amanda Sejfrid i He Cong pozirale su u muzejskim holovima tokom snimanja nove kampanje. Ove žene, koje su oličenje moći svaka na svoj način, predstavile su otelotvorenje mitova i legendi koje su uklesane u kamen. Možemo slobodno reći da je Luvr večna fontana inspiracije.

Zendaja je bila otelotvorenje Afrodite, u crnoj haljini sa neverovatnim plaštom, što je velika promena u poređenju sa njenim skorašnjim Smartwater i Bulgari reklamnim kampanjama. U međuvremenu, Amanda Sejfrid je kanalisala Dijanu od Gabije, dok je He Cong predstavila šarm Miloske Venere. Aja Nakamura uhvatila je esenciju Korine na svojim fotografijama.

Od nastanka muzeja 1793.godine, umetnici su lutali njegovim grandioznim holovima, upijajući mudrost majstora prošlih vremena. Danas, ovaj muzej nastavlja da bude prava oaza svih stvaralaca, platno na kom se istorija preseca sa sadašnjošću.

Kako bi ekstrakovati esenciju ove umetničke zemlje čuda, Lancome se usredsredio na devet ikoničnih skulptura, kao što su Milosa Venera, Korina, Dijana od Gabije, Nimfa sa škorpijom, Higeja i druge. Svaka skulptura ponudila je svoj jedisntveni narativ, stvarajući tonove i teksture šminke, koju je stručno odabrala Lisa Eldridž, globalni kreativni direktor Lancome Makeup. Kozmetički brend je dokazao da lepota nije statična, već je to jezik koji se konstantno razvija. Kroz ovu saradnju, Lancome x Louvre su premostili jaz vekova, povezujući klasičnu umetnost sa lepotom modernog doba.

Sa istorijom dugom preko devedeset godina, Lancome ovaj ikonični sastanak shvata kao priliku za redefinisanje paradigme lepote, dokazujući da su i lepota i umetnost u konstantnom pokretu.

Luxury Experience