Vyrao, londonski brend poznat po avangardnom pristupu parfemima, upravo je predstavio dva nova mirisa – “Ludatrix” i “Ludeaux”…
Kolekcija, kreirana u saradnji sa Mijom Kalifom i Isamejom Frenč, istražuje vezu između seksualnosti, igre i povezanosti, pomerajući granice u svetu luksuznih mirisa.
Kampanja u kojoj Mia i Isamaja poziraju u lateksu odaje počast glavnim notama parfema, dok poruka brenda ostaje jasna – seks i miris su nerazdvojivi izrazi uživanja i slobode. Osnivačica Jasmin Sjuvel objašnjava: „Verujemo da je zaigranost ključna u svakodnevnom životu. Sa tim duhom kreirali smo mirise koji oslobađaju inhibicije i ohrabruju da u seks unesemo isti vedar i razigran duh.“
“Ludeaux” – miris provokacije
Ovaj parfem opisan je kao drzak i izazovan. Njegove glavne note uključuju kožu breskve, magnoliju, ambroks i lateks akord. U pitanju je miris koji poziva na flert i igru, osmišljen da probudi skrivene strasti i da nosioca obavije aurom erotske energije.
“Ludatrix” – sofisticirana zavodnica
Suprotno tome, “Ludatrix” donosi više dubine i sofisticiranosti. Kreiran kao miris koji naglašava moć zavodljivosti, kombinuje akord ruža, sečuanski biber, sandalovinu i lateks. Njegov karakter je luksuzan i hipnotišući, namenjen onima koji žele da budu primećeni i ostave neizbrisiv utisak.
Oba parfema oslanjaju se na istraživanja kompanije IFF – Science of Wellness, koristeći biljne sastojke koji, prema tvrdnjama brenda, imaju terapijska svojstva i deluju na raspoloženje. Dok “Ludatrix” obećava da će zapaliti čula, “Ludeaux” je tu da podstakne koketnost i probudi zavodničku stranu svakog pojedinca.
Oba mirisa dostupna su na zvaničnom sajtu brenda po ceni od 190 dolara. U vremenu kada parfemi postaju produžetak identiteta, Vyrao je kreirao kolekciju koja ide dalje od mirisa – to je manifest slobode, igre i senzualne moći.