Večni klasici: 7 parfema koje vole apsolutno sve žene

Pronalaženje "svog" parfema ponekad izgleda kao nemoguć zadatak.

Ali, na ovom svetu postoji nekoliko mirisa koji su svojim notama osvojili srca brojnih žena. Govorimo o bezuslovnim klasicima koji su postali kultni. Ukoliko ste ovog leta u potrazi za novim parfemom i ne možete da pronađete onaj koji vam najviše odgovara, možda je najbolje odabrati provereni klasik, odnosno miris sa kojim nikada nećete pogrešiti.

Chanel №5

Teško je zamisliti da će ova lista početi nekim drugim mirisom. A neverovatna priča o stvaranju najpoznatijeg parfema na svetu počinje u Rusiji. Na kraju krajeva, ovde je rođen parfimer Ernest Eduardovič Bo, koga je slučajno 1920. godine u Kanu upoznala Koko Šanel, a godinu dana kasnije kreirali su legendarni miris. Sama velika Mademoiselle je zamolila Ernesta da kreira "miris žene", ali ne banalan i sladak. Nakon uspešno obavljenog zadatka, parfimer je rekao da su ga inspirisale arome koje je osetio na svom putovanju, gde je bilo mnogo jezera i vladala neverovatna svežina. A poznato ime se pojavilo zbog ljubavi Koko Šanel prema broju pet. Pored toga, kolekcija je trebalo da bude predstavljena 5. maja, što je bilo neverovatno simbolično. Čak i sada, prema statistikama, u svetu se svakog minuta proda jedna bočica parfema Chanel №5.

Lost Cherry, Tom Ford

Nedavni bestseler koji se pojavio na tržištu 2018. već je stekao ogromnu popularnost. U ovom mirisu osećamo zrele i sočne trešnje, delikatan jasmin i meka zrna tonke koji stvaraju ledeno-slatku izmaglicu. Obožavaoci kažu da i izgled boce i sadržaj mogu da vas izlude svojom seksualnom energijom kojom zrače i jednostavno je nemoguće odoleti kupovini ovog zavodljivog parfema. Tom Ford je opisao svoj miris na sledeći način: „Kao zrela trešnja koja čeka da bude pojedena, Lost Cherry je veličanstven i miris kog se ne možete zasititi.“

Miss Dior

Ovaj parfem je nastao davne 1947. godine, ali zbog mnogih verzija - miris je redizajniran više od 30 puta – ne znamo kako je izgledala originalna verzija, koja je osvojila žene 50-ih. Kažu da se „chypre“ kompozicija nije dopala ni manekenkama koje su na modnim pistama demonstrirale parfem. Inače, veruje se da su glumica Natali Portman i pevačica Sia dale novi život modernoj i slatkoj verziji parfema. Neverovatno lepa reklama, gde su se mešala strast, lepršava haljina i romantična pesma, postala je ključ komercijalnog uspeha Miss Dior.

Dior J'adore

Čini se da je ovaj miris oduvek bio sa nama, a zapravo je nastao tek 1999. godine. Dior J'adore je takođe stekao svoju popularnost zahvaljujući reklamama. Na kraju krajeva, nemoguće je zaboraviti veličanstvenu Šarliz Teron koja izlazi iz zlatne vode. Asocijacija je ispala sjajna, a cvetni miris postao je bestseler. Kreatorka parfema Kalis Beker, upoređuje dobijenu kompoziciju sa aromom nepoznatog cveta, koji mami misterioznim aromama.

Black Opium - Yves Saint Laurent

Najmlađi miris kolekcije rođen je 2021. godine u okviru ženske kolekcije Black Opium. Činjenica da se radi o bestseleru je postala izuzetak od pravila i bezuslovna zasluga marketinških stručnjaka. Tako bogati gurmanski mirisi obično ostaju u svojoj niši, trepereći samo u ormarima žena koje su opsednute parfemima. Međutim, reklamna kampanja sa smelom i seksi glumicom Zoe Kravic pogodila je pravu publiku. Tako se sada svuda može osetiti opojni miris crne kafe sa kakaom i primesama narandže.

Flora Gorgeous Gardenia, Gucci

Cvetni miris koji je lansiran 2012. godine, a potom "preporođen" 2021. godine zahvaljujući podršci pevačice Majli Sajrus postao je hit. Parfem je izgrađen oko glavnog junaka - misteriozne gardenije, čiji miris odzvanja notama breskve i jasmina.

Bibliotheque, Byredo

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GrelaParfum (@grelaparfum)

Ovaj švedski brend je uspeo da učini nezamislivo – da upakuje i proda estetiku biblioteka u boci i učini čitanje popularnim za sve. Francuska parfimerka Olivija Džakobeti kreirala je svoj miris kroz asocijacije. Zatvorite oči i zamislite: miris i šuštanje stranica knjiga, grubu i toplu površinu drvenih ormarića i blagi cvetno-voćni akord. Ovaj miris vas prenosi u bezbedan i miran svet drevnih biblioteka, gde je vreme stalo, a na stranicama knjiga postoji samo svet bajke...

Luxury Experience