Valentino osvaja beauty univerzum

Kada se radi o svetu mode, on se neretko preliva u brojne druge sfere našeg života, izlazeći hrabro iz naših garderobera i cipelarnika...

Koliko god mi to negirali, moda utiče na brojne druge aspekte koji nas okružuju i koji se nalaze unutar nas samih. Ona nam daje samopouzdanje, otkriva deliće naše ličnosti svima sa kojima se susrećemo i omogućava nam prikazivanje našeg stava, a da pritom ne progovorimo ni jednu jedinu reč. Moda nas odeva, hrani našu dušu i naš um, odajući sve tajne svima onima koji govore njenim specifičnim jezikom. Ona sa lakoćom pronalazi mesto u našim enterijerima, automobilima, rokovnicima i mobilnim telefonima, pa stoga ne čudi što je uspela da se uvuče i pod našu kožu, bukvalno.

Brojni mnogi brendovi, kao što su Dior, Hermes i Christian Louboutin predstavili su svoje beauty i makeup kolekcije, a sada im se priključuje kuća Valentino. Čuveni brend planira da predstavi svoju liniju kozmetike, koju modni i beauty univerzumi željno iščekuju, u avgustu ove godine.

Ansambl će uključivati liniju kolor kozmetike, uključujući karmine i puder, u više nijansi. Osim toga, biće lansirana i nova kozmetička clutch torbica, koja je dovoljno velika da u njoj ponesete svoj omiljeni puder i karmin, gde god da krenete.

Beauty kolekcija će u sebi sadržati asortiman od oko pedeset karmina i četrdeset pudera za svaki ton kože, zajedno sa različitim setovima eksperimentalnih proizvoda za oči. Brend će lansirati i beauty komplete ograničenog izdanja, koji će biti ponuđeni u skladu sa njihovim modnim revijama.

Govoreći da je makeup linija osmišljena kao "visoka moda" za naša lica, kreativni direktor brenda, Pjerpaolo Pikoli, dodao je: "Gracioznost je nešto što ne možete opisati; to je percepcija. Lepota je nešto što mi daje emocije. U pitanju je povezanost. Za makeup, moja vizija je Rosso Valentino 22".

U skladu sa odvažnim, multifunkcionalnim i individualističkim izdanjima, Valentino Beauty kolekcija će biti lansirana 31.maja ove godine u Londonu, a u čitavom svetu će za kupovinu biti dostupna od avgusta. Sasvim dovoljno vremena da napravimo mesta u našim beauty arsenalima, zar ne?