Tri predstavnika Y generacije su zvezde Yves Saint Laurent parfema

Yves Saint Laurent lansirao je novi muški parfem naziva Y, namenjen upravo generacijama koje su označene kao Y, a rođeni su 80-tih i 90-tih godina prošlog veka.

U skladu sa lansiranjem, čuvena kozmetička i modna kuća predstavlja nam i novu kampanju za parfem, a inspiraciju crpi iz legendarne bele majice i crnog sakoa koji su prepoznatljiv zaštitni znak brenda.

Predstavljajući svežinu i snagu pafema, Yves Saint Laurent je za kampanju angažovao tri slavne ličnosti. Međutim oni nisu samo obični manekeni. Aleksander Robiket je asistent i diplomirani student na odseku Veštačka inteligencija na Stenford univerzitetu, Dejvid Aleksander Flin je vajar i fotograf, dok je Lojl Karner engleski hip-hop muzičar i glumac. Svaki od ovih mladih ljudi je uspešni predstavnik generacije Y i upravo iz tog razloga slavni brend ih je angažovao u novoj kampanji.

Parfem Yves Saint Laurent Y predstavlja balans snage i svežine. Gornje note parfema sadrže bele aldehyde, bergamot i đumbir dok se u srcu parfema skrivaju žalfija, geranijum i list ljubičice. Bazu parfema čine ambergris, tamjan, smola jele, kedar i mošus.

N.V.T.

Izvor The Fashionisto

Luxury Experience