Tommy Hilfiger je lansirao novi parfem The Girl

Već smo pisali o tome da je jedna od najpopularnijih manekeni današnjice potpisala ugovor o saradnji sa slavnim američkim modnim brendom Tommy Hilfiger.

S obzirom na to da je Tommy Hilfiger sada lansirao svoj novi parfem The Girl, podrazmeva se da je Điđi glavno lice kampanje ovog parfema.

Ona je Ta devojka! Čitava kampanja inspirisana je navy stilom, pa onda i ne čudi da je manekenka odevena u najnovije komade iz kolekcije istomenog brenda koja je moderna i šik. Okružena mnoštvom zgodnih mornara, Điđi praktično visi sa mornarskog sidra, zavodljivo se osmehujući i pozivajući sve mlade devojke koje je prate na društvenim mrežama da isprobaju novi parfem.

Ne možemo a da ne primetimo da lepotica izgleda zanosno u novoj kampanji. Odevena samo u stilizovani mornarski oversajzd kaputić sa zlatnim dugmićima ispod kojeg se samo nazire njena lepota, kampanja poput same Điđi kao da intrigira, pozivajući da probate parfem i otkrijete šta se skriva u bočici.

Ne sumnjamo da će milioni njenih pratilaca požuriti da kupe parfem, samo da bi mirisale baš kao ta devojka.

Novi parfem “The Girl” je opisan kao sveža cvetna nota sa elementima zelene kruške, jasmina i kedra. 

Luxury Experience