Holivudski miljenik i omiljeni Spider-Man, Tom Holand, sada je globalni ambasador Prada Beauty, a njegov prvi zadatak je promocija parfema Paradigme, esencije koja iz temelja preispituje klasična pravila parfimerije.
Dok tradicionalni parfemi imaju „tri nivoa“ – note baze, srca i vrha, Paradigme uvodi potpuno novu dinamiku: prve što osetite su note baze – balsam Peru, benzoin i drvo guajak, dok je srce parfema bourbon geranium, a vrh parfema – osvežavajuća nota bergamota. Rezultat je miris koji je istovremeno svež, klasičan i neobično odvažan, modernizujući tradicionalnu muževnost. I to sve upakovano u zeleni stakleni flakon, koji prkosi običajima – parfemi za muškarce obično dolaze u plavim ili tamno-plavim bočicama.
„Povezao sam se s idejom da postoje i drugačiji načini da se stvari rade“, kaže Holand. „Kao mladi ljudi živimo u svetu koji se svakodnevno menja, a spoznaja da postoji više pristupa rešavanju izazova daje osećaj slobode i inspiracije. Promena je dobra – sve dok ide u pravom smeru.“
Kampanju je režirao Tomas Vinterberg, Oscarom nominovani režiser, a Holand se pojavljuje u seriji fotografija koje spajaju svet mode i filma. „Često su muške kampanje parfema stereotipne – muškarci skidaju košulju, voze auto na ivici litice i slično. Nikada me to nije privlačilo“, priznaje Tom. Zato je saradnja s Vinterbergom bila savršena – kampanja je savremena, lagana, stilski besprekorna i savršeno odražava duh parfema Paradigme.