Sve što treba da znate o novoj rodno neutralnoj beauty kolekciji Breda Pita

Kada pogledamo Breda Pita, ne možemo a da se ne zapitamo koju vrstu čarolije koristi kada tako uspešno prkosi godinama... Genetika? Botoks? Kombinacija i jednog i drugog?

Poput Bendžamina Batona iz stvarnog života, izgleda da holivudski teškaš kako stari, izgleda sve mlađe. Ispostavilo se da bi razlog mogla biti njegova nova vrhunska linija za negu kože, Le Domaine. 58-godišnji glumac, koji je do danas ostvario oko 60 producentskih i 47 glumačkih uloga, nikada se nije plašio da preuzme neočekivani projekat. Nakon tri decenije filmske karijere u kojoj je osvojio više Oskara, Zlatnih globusa i BAFTA nagrada, Pit je postao eko-ratnik, proizvođač rozea, odeće od kašmira i, sada, proizvođač kozmetike za negu kože protiv starenja.

„Koristio sam ovo poslednjih godinu dana“, rekao je Pit tokom nedavnog intervjua u Chateau Miraval, njegovoj vinariji u Provansi, „i ne bih ga izneo na tržište da nisam video razliku.“

Ideja za Le Domaine proizašla je iz postojećeg partnerstva između Pita i porodice Perin. Porodica Perin proizvodi vino u čuvenom Chateau de Beaucastel od 1909.godine. Smešteno u dolini Rone, imanje je bilo pionir u biodinamičkom vinogradarstvu. Takođe je jedna od retkih vinarija koja koristi 13 sorti grožđa, od kojih se tri mogu naći u asortimanu Le Domaine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE (@ellefr)

Nakon što je Pit kupio Chateau Miraval 2008. godine, zamolio je Perinove da pomognu u poboljšanju kvaliteta rozea. To je pokrenulo plodnu vezu ukorenjenu u zajedničkom poštovanju Zemlje. Njihov zajednički pristup proizvodnji vina zasniva se na harmoničnom radu sa zemljom kako bi se osiguralo da maksimalno iskoristite svaki njen sočni deo. Kao što Pit kaže: „U prirodi nema otpada.“

Zaista, Mark Perin, peta generacija proizvođača vina, koji je zajedno sa Pitom osnovao Le Domaine, rekao je da je njegova porodica provela 10 godina radeći sa dva međunarodno poznata naučnika, pokušavajući da utvrdi najbolji način za preradu kožice grožđa koje ostaju nakon pravljenja vina. Pit, koji je „dugo vremena razmišljao o kreiranju linije za negu kože“, bio je zaintrigiran ovim istraživanjem i počeo je da radi sa porodicom Perin na potpuno prirodnim proizvodima.

Ovo, naravno, nije sasvim nov koncept. Postoji veliki broj eko brendova za negu kože koji koriste biotehnologiju za stvaranje moćnih sastojaka sa malim uticajem na životnu sredinu. Međutim, ono što izdvaja Le Domaine je način na koji se bori protiv starenja.

Pogodna za sve tipove kože, formula je zasnovana na dva nova patentirana sastojka. GSM10 je moćan antioksidans dobijen iz semenki i kožice grožđa. Profesor sa Instituta za vinovu lozu i vino Univerziteta u Bordou otkrio je da kombinacija ovih specifičnih polifenola grožđa odlaže oksidaciju na ćelijskom nivou i bori se protiv kolagenaze (grupe enzima koji razgrađuju kolagen) kako bi zaštitili vašu kožu.

ProGR3 je, u međuvremenu, kombinacija prirodnih molekula dobijenih iz vinove loze, ekstrakta kamilice i zelenog čaja koji usporava znake starenja. Ovaj sastojak je zamisao dr Nikolasa Levija, koji poslednjih 20 godina istražuje izuzetno redak poremećaj poznat kao progerija koji uzrokuje prerano, ubrzano starenje dece. Levi je otkrio da mehanizam ove bolesti, koji vidi akumulaciju toksičnog proteina zvanog progerin, zapravo utiče na sve nas - samo mnogo sporijim tempom. ProGR3, stoga, smanjuje toksičnost progerina i ispravlja abnormalnosti kože uzrokovane prirodnim starenjem.

Le Domaine nudi četiri proizvoda koji se mogu ponovo puniti i skoro u potpunosti reciklirati. Svaki artikl u liniji je veganski i sadrži samo prirodne sastojke (bez silikona, parabena ili drugih dodataka). Vodeći proizvod iz kolekcije za negu kože je serum koji košta 385 dolara. Svilenkasta formula spaja ultra-visoku koncentraciju dva herojska sastojka sa biljnim matičnim ćelijama iz dve sorte cvetova vinove loze, umirujućom vodom od grožđa i hijaluronskom kiselinom za hidriranje i smanjenje pojave finih bora. 

Kolekcija takođe uključuje kremu za koju je potrebno izdvojiti 320 dolara. Sadrži GSM10 i ProGR3, zajedno sa malo organskog maslinovog ulja, malo shea putera, vode od grožđa i ajurvedskog ekstrakta biljke koji se bori protiv pojave umora - to je takođe Pitov omiljeni proizvod. Ima konzistenciju šlaga i čini vaš ten glatkijim, čvršćim i blistavijim.

Postoji i alternativa, odnosno Fluid Cream od 310 dolara ako više volite laganiju teksturu. Na kraju, ali ne i najmanje važno, emulzija za čišćenje lica (80 dolara) je mešavina GSM10 i umirujuće vode od grožđa koja detoksikuje kožu i uklanja sve nečistoće.

Sva četiri proizvoda (osim seruma) imaju lagan miris stručnog parfimera koji kombinuje koren irisa i cvet narandže sa suptilnim mošusnim i drvenim notama. Teglice i bočice su napravljene od visokokvalitetnog recikliranog stakla, dok su lepi hrastovi čepovi napravljeni od ostataka buradi za vino. Pit opisuje ukupan dizajn kao „minimalistički i čulni“.

Iako je Pit bio uključen u svaki korak kreativnog procesa, on kaže da Le Domaine nije zamišljen da bude „brend slavnih“ i da neće imati „lice“ koje ga predstavlja. Umesto toga, on ga označava kao „program kozmetike protiv starenja za svakog muškarca i ženu“. U tom cilju, sva četiri proizvoda su procenjena kroz rigorozna klinička ispitivanja na velikoj grupi od 150 dobrovoljaca oba pola. Rezultati su, prema rečima dvojice pomenutih naučnika, bili najviši mogući za bilo koju kozmetiku na tržištu.

Pit takođe kaže da obožava svaki proizvod. „Probao sam sve poslednjih nedelju dana. Iako je malo prerano da primetim neku veću razliku, moja koža deluje mekše, čvršće i svetlije. Takođe je vredno napomenuti da su ovi proizvodi takođe pravo zadovoljstvo za korišćenje zahvaljujući suptilnim mirisima i prefinjenim teksturama. Ko zna, mogao bih da budem i sam Bendžamin Baton uskoro“, zaključio je Pit.

Le Domaine serum, krema i emulzija za čišćenje biće dostupni od septembra u odabranim prodavnicama.

Luxury Experience