Stižu Chopard parfemi kao teza održivog luksuza

Chopard, brend poznat po svom nakitu, skoro je napravio svoj grandiozni iskorak u svet parfema…

Chopard Parfums, njihova niša mirisa, sada kreira neke od najpoznatijih parfema koji odišu etosom ovog brenda. Za sedamdesetu godišnjicu Filmskog festivala u Kanu, ovaj brend je kreirao i predstavio četiri nova mirisa, koji su oda njihovoj inicijativi održivog luksuza.

Plavi dekanteri njihovog novog asortimana su dizajnerska čuda i dolaze sa vrhunskom dekoracijom. Oni imaju ekstravagantne pozlaćene zatvarače sa slikama Zlatne palme na svakom pakovanju. Parfemi su napravljeni korišćenjem najplemenitijih sastojaka koji su održivi, a kombinovani su u svom prirodno magičnom stanju.

Nova Chopardova četvorka sastoji se od Vanilla de Madagascar – mešavina čiste vanile sa akcentima od čokolade, burbona i karamele, Neroli a la Cardamom du Guatemala – mešavina mandarine, neroli bigarade, Magnolia au Vetiver d’Haiti – kombinacija magnolije sa drvenastim akcentima pink bibera i Vetiver d’Haiti au Green Tea – predivna mešavina zelenog čaja sa haićanskim vetiverom vrhunskog kvaliteta.

Karolin Šeufel, co-predsednik brenda Chopard, istakla je verovanje ovog brenda svojom izjavom: “Uvek dajte sve od sebe, budite ljubazni, velikodušni i otvoreni prema drugima. Budite srećni! Pozitivnost je ono što nas gura unapred”. Novi Chopard parfemi prodaju se po ceni od 225 dolara za bočicu od 100 ml i 120 dolara za pakovanje od četiri bočice parfema od 10 ml.

 

Luxury Experience