Santal 33 parfem za kojim je poludeo svet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ai uchiyama (@ai_uchiyama)

Oni koji su ga prvi probali, tvrde da svi koji im se približe dok hodaju ulicom, prilaze s pitanjem “Koji parfem koristite?”

Oni koji su ga pomirisali sasvim slučajno, potrudili su se da odmah saznaju sve o ovom parfemu. U pitanju je parfem kompanije Le Labo, Santal 33, za kojim je poludeo čitav svet poslednjih meseci.

Sve poznate ličnosti, modni urednici prestižnih magazina, poslovne žene ili sasvim obične osobe, kažu da više ne mogu da žive bez ovog parfema.

Santal 33 podseća na miris duvana i kože, dajući posebnu i sasvim drugačiju auru onome ko ga nosi. U pitanju je unisex parfem. Dakle, mogu ga koristiti i žene i muškarci, a na svima miriše drugačije. Ima veoma jednostavo pakovanje, podseća na stare apotekarske parfeme. Postoji mogućnost da pri kupovini zatražite da vam na bočici bude ispisana neka fraza ili motivaciona poruka koju posebno volite, pa tako ovaj parfem kao da postaje lično vaš.

Parfem u sebi sadrži note kardamona, irisa i ljubičice, koje čine alhemiju koja u završnici dovodi do drvenkaste legure koja miriše na mešavinu kedra i sandalovine, što ovom parfemu daje jedinstvenu unisex formulu i kako kažu, osećaj zavisnosti kada ga prvi put probate.

Parfem košta 175 dolara i proizvod je parfimerije Le Labo koja koristi najbolje svetske “noseve” za testiranje svojih mirisa.

Manifest ove kompanije je predugačak i genijalan. Između ostalog, oni veruju da postoji previše lepih flašica parfema, ali da ti parfemi nemaju dušu. Veruju da pravi parfemi moraju da izazovu šok kada ih probate. Veruju da budućnost luksuza, pogotovu kada su parfemi u pitanju, leži u zanatskoj proizvodnji.

Smatraju da su svi ljudi samo jednom mladi, ali da sazrevaju večno. U nekoliko reči, Santal 33 opisuju kao živu vatru, meki oblak dima, u kojem senzualnost raste kada svetlost nestane.

Zato je Santal 33 neponovljiv.

N.V.T.

Luxury Experience