Rosalia sarađuje sa brendom MAC na novoj kolekciji Aute Cuture

Nakon što je prošle godine proglašena za Viva Glam ambasadora, Rosalia udružuje snage sa MAC Cosmetics za limitirano izdanje Aute Cuture kolekcije.

Predstavljajući kolekciju Aute Cuture, koja je lansirana u limitiranom izdanju, nova kampanja brenda MAC dolazi sa sanjivom pozadinom sačinjenom od prozirnih zavesa i ogledala.

Nova kolekcija uključuje lak za nokte, karmin, palete senki, tečni ruž za usne i paletu hajlajtera. Rosalia je inspiraciju preuzela iz svog španskog nasleđa i nazvala proizvode Spicy Pimienta, Sal Rosa i Canela en Rama itd.

Uz reklamnu kampanju, Rosalia se takođe pojavljuje u kratkom filmu punom glamura i intrige lebdeći iznad kreveta u slip haljini.

„Muzička senzacija i međunarodna ikona zajedno stvaraju kolekciju punu mode, ukusa i štiha. Začinite svoj izgled nijansama ograničenog izdanja koje su smele i senzualne“ - deli MAC Cosmetics u saopštenju.

Luxury Experience