Prepustite se zlatnoj fantaziji uz Good Girl & Bad Boy parfeme

Osvojite zlato ove praznične sezone sa dva zadivljujuća kolekcionarska izdanja: Good Girl i Bad Boy Gold Fantasy!

Kako bi proslavila ovu prazničnu sezonu, Carolina Herrera brend je predstavio Good Girl i Bad Boy Gold Fantasy, globalne hit mirise lansirane zajedno u usklađenoj pozlaćenoj bočici kolekcionarskog izdanja.

Supermodelu i aktivistkinji Karli Klos, koja je savršeno personifikovala Good Girl od prvog lansiranja 2016. godine, za Gold Fantasy se pridružuje njen kolega Bad Boy Džoš Upšo, koji je ove godine postao deo kuće Herrera.

Za ovo ograničeno izdanje, amblematična Good Girl cipela sa visokom potpeticom i flašica u obliku munje Bad Boy su u potpunosti prelivene savršeno uglačanim zlatom. Zaslepljujući glamurom i blistavom privlačnošću, Good Girl i Bad Boy zajedno formiraju hrabar savez, sijajući u blistavom zlatu.

Baš kao što glatko zlato odražava i svetlost i senku, mirisi Good Girl i Bad Boy oduvek su predstavljali svet dualnosti. Sa svojom kontrastnom mešavinom sastojaka koji su istovremeno slatki i senzualni, Good Girl predstavlja svaku stranu ženstvenosti, od svetle do tamne, od nežnosti do snage. Poznati parfimeri Luis Tarner i Kventin Biš su maštoviti umovi koji stoje iza originalnog parfema Good Girl, čija je formula inspirisana fascinantnom dualnošću moderne žene.

„Upoređene note sastojaka veličanstvenih poput zlata dočaravaju u mirisu delikatnu igru između dobrog i lošeg, svetlosti i senke“, kažu oni. "Unutrašnja blistavost Good Girl je predstavljena kao parfimisani izraz sjaja, dok je Bad Boy izražen kao ranjiv i snažan."

Zračeći elegancijom i dramatičnošću, metalik je oduvek bio DNK modne kuće još od prve modne revije Carolina Herrera 1981. godine, na kojoj su bile predstavljene glamurozne svetlucave haljine koje su prelepo dočarale duh Njujorka i njegovog svetlucavog noćnog života u kome je i sama gospođa Herera bila zvezda. Redovni gost na večerama Endija Vorhola i često viđena u onome što se još uvek smatra vrhunskim noćnim klubom, Studio 54, smeli glamur je oduvek bio deo sveta gospođe Herere. Kako trenutni kreativni direktor Carolina Herrera, Ves Gordon kaže: „Ne postoji bolji izvor inspiracije od samog osnivača. Bilo da se radi o detaljima od zlata ili predmetima koji su u potpunosti napravljeni od ovog plemenitog metala, ona uvek uspeva da ovaj izvanredni dragoceni metal učini da  izgleda razigrano i moderno”.

Smešteni u kutiji ukrašenoj nadrealnim fantastičnim pejzažom neba, ova kolekcionarska izdanja stvorena su da prigrle praznični i osnaženi univerzum. Prvi putnici u svetu mirisa od svog originalnog lansiranja, oni nas pojedinačno podsećaju svojim raznovrsnim sastojcima da neustrašivo samopouzdanje odražava unutrašnji svet kontrasta i da se naša unutrašnja blistavost može izraziti bogatstvom zlata. 

Luxury Experience