Spreman da pređe sa zime na proleće, Pepe Jeans nam predstavlja svoju najnoviju reklamnu kampanju za dva nova parfema, "Bright for Her" i "So Bold for Him"…
Urađeni u crno-beloj tehnici, vizuali su impresivna igra svetla i senki, naglašavajući elegantan dizajn flašica parfema. Vizija kampanje je sveža kao i mirisi koje promoviše, a crno-bela estetika daje bezvremensku eleganciju. Ova jednostavnost u prezentaciji je omaž jasnim, svetlim notama samih mirisa, koji obećavaju da će biti ključni dodaci svakom prolećnom ansamblu.
"So Bold for Him", sa svojim drvenastim aromatičnim profilom, je samouveren korak kroz urbane pejzaže, a njegova flašica odražava karakter mirisa sa smelom tranzicijom od tamnoplave do metalnog vrha.
Note bergamota, mandarine i inovativnog akorda majice ustupaju mesto biljnoj svežini lista ljubičice, lavande i muskatne žalfije, sa osnovom od robustne bele kože, tonke, haićanskog vetivera i duvana.
Pepe Jeans kreira narativ olfaktorne sofisticiranosti, besprekorno spajajući tradicionalne senzibilitete sa modernim obrtom. Mirisi predstavljaju stil života i postaju pratioci svakodnevnog putovanja nosioca kroz prometne gradske ulice ili mirne staze kroz park.
"Bright for Her" i "So Bold for Him" upotpunjuju samu suštinu prolećnog dana, nudeći senzorni odraz buđenja sezone.