Parfemi koje smo zaboravili

Odabir parfema ili kolonjske vode nije uvek lak izbor. Generacije parfema su se promenile, ali neki mirisi ostaju upamćeni večno. Ovo je priča o onima, koji su obeležili neka prošla vremena.

Sa novim modnim trendovima razvijaju se i nove mirisne note, a različiti stilovi i ukusi diktiraju pravac u kome se modna, i industrija parfema razvijaju. U modernom dobu, gde se muška i ženska modna industrija stapaju u koraku sa novim modnim poretkom, sve manje mesta ima za muške old-school stilove i ukuse.

Parfemi koji su pred Vama, obeležili su vremena kada su izašli ili čak decenije nakon pojavljivanja. Nekih se verovatno sećate, ako ne zato što ste ih imali, onda zato što su ih koristili Vaši očevi.

U svakom slučaju, moda se vraća pa možda među ovim primerima pronađete inspiraciju za neki budući miris.

 

9. Quorum

Toaletna voda dizajnirana od strane Antonio Puig-a, plasirana je  na tržište 1982. godine.  Miris je klasifikovan kao oštar, drvenast i bezvodan. Ovaj muški miris poseduje mirisnu notu kože, duvana i zelenila.

8. Old Spice

Old Spice Original by Shulton Company je orijentalno začinjeni muški miris. Originalni miris nastao je 1938. godine, a napravio ga je Albert Hauck. Sada se opet vraća na tržiše nakon godina pauze. Čine ga mirisi oraha, limuna, pomorandže, ananasa, cimeta,  vanile i tonke.

7. Pino Silvestre

Ova toaletna voda predstavljena je sada već davne 1955. godine. I dan danas osvaja svojim osvežavajućim jasnim notama, ali i originalnim dizajnom bočice. Dizajnirao ga je Lino Vidal, a karakteriše ga svežina kleke, lavande, bosilja i limuna.

6. Brut

 

Brut predstavlja jedan od najpopularnijih i najprepoznatljivijih muških mirisa. Na tržištu se pojavio davne 1964. godine, a originalno je plasiran od strane Faberge-a (Paris). Reklamiran je sloganom: ‘’The essence of men’’. Note koje ga karakterišu su limun, lavanda, hrastova mahovina, tonka i vanila. Dizajnirao ga je Karl Mann.

5. Versace Dreamer

Miris od Versace-a koji je obeležio sredinu devedesetih godina prošlog veka. Opisuju ga kao romantičan miris sa aromatičnim toplim drvenim tragom. Dopunjuju ga mirisi žalfije i mandarine, dok srce mirisa ostavlja duvanska nota. Na tržištu se pojavio 1996. godine.

4. Paco Rabanne Pour Homme

Ovaj miris predstavljen je 1973. godine. Njegov tvorac je Jean Martel, a miris je opisan kao aromatičan. Stekao je status klasika među toaletnim vodama, a mirisi koji ga karakterišu su ruzmarin, brazilsko ružino drvo, tonka, lavanda i med.

3. Fahrenheit Dior

Fahrenheit spada u grupu drvenasto cvetnih mirisa. Na tržište je izašao 1988. godine, a dizajnirali su ga Jean-Louis Sieuzac i Maurice Roger. Čine ga mirisne note lavande, mandarine, kamilice, karanfila, kedra, kože i tonke.

2. Pasha de Cartier

Pasha je drvenasto aromatičan muški miris. Predstavljen je 1992. godine, i kako svojim mirisom tako i bočicom predstavljao je sam 'krem' muških parfema. Tvorac Pashe je Jacques Cavallier, a čine ga mirisi lavande, mente, ananasa i brazilskog ruzinog drveta.

1. Yves Saint Laurent Kouros

Kouros je na tržište izašao 1981. godine. I dan danas predstavlja jedan od najprepoznatljivijih mirisa. Karakteriše ga jačina i oštrina, zbog čega se uglavnom preporučuje za zimske periode. Dizajnirao ga je Pierre Bourdon, a sačinjen je od mirisnih nota žalfije, karanfila, cimeta, meda, kože i vanile.

Muški Magazin

Luxury Experience