Paradoxe: najnovije mirisno enigmatsko izdanje brenda Prada

Modna kuća Prada je upravo najavila najnoviji dodatak svojoj obimnoj kolekciji mirisa, Paradoxe.

Samo ime podstiče intrigu i misteriju jer je očigledno izvedeno od reči „paradoks“, što nas navodi da se zapitamo kakvu su jedinstvenu formulu kreirali ovog puta.

Filozofija koja stoji iza Paradoxe parfema može se sažeti u dve reči, „ponovno otkrivanje“ i „konsolidacija“. Prada želi da ponovo uvede note sa potpisom iz potpuno nove perspektive i da pronađe savršenu harmoniju senzualnosti i intenziteta. Očigledno, ne traže samo kvalitet već su se usmerili na inovativniji pristup sa Paradoxe parfemom.

Gornje note parfema čini srce kalabrijskog bergamota, esencija mandarine i akord kruške. Srednje note su posvećene esenciji nerolija i pupoljka nerolija, narandži i jasminu dok donje note parfema čine akordi ambera (Ambrofix™) vanila sa Madagaskara i note belog mošusa.

Kuća ima za cilj da ponovo otkrije senzualnost lansiranjem Paradoxe parfema zahvaljujući Ambrofiksu, bio-konvertovanom ćilibaru, koji će intenzivirati osećaj topline. Govoreći o intenzitetu, Prada je otkrila da će novi revolucionarni molekul mošusa, Serenolide, biti korišćen u kompoziciji i obećava da će garantovati intenzivan, dugotrajan, ali vrlo suptilan miris.

Kuća je odabrala harizmatičnu i veoma popularnu Emu Votson, za lice reklamne kampanje. Paradoxe stiže u staklenoj boci koja je oblikovana kao nagnuti trougao i podseća na vrh strelice sa crnim poklopcem koji je slično nagnut.

Novi Prada Paradoxe će biti dostupan na zvaničnom sajtu od 26. avgusta u tri veličine bočica od 30ml, 50ml, 90ml i u bočici od 100ml Eau de Parfum koja se iznova može puniti.

Luxury Experience