Paco Rabanne postaje „Rabanne“ i lansira prvu kolekciju šminke

Dok slavi 60. godišnjicu, francuska kuća Paco Rabanne odustaje od svog imena i pravi prve korake u svetu lepote...

Uoči svoje 60. godišnjice, Paco Rabanne postaje „Rabanne“, objavio je brend u sredu. „Pojednostavljeno i više internacionalnog duha, promena imena u „Rabanne“ predstavlja ključni trenutak za modni brend jer slavimo deceniju izuzetnog rasta i radujemo se oblikovanju nove budućnosti koja ujedinjuje modu i lepotu kao jedan jedinstveni potpis i stil života. ”

Sa uspešnim iskustvom u svetu mirisa, Rabanne želi da unapredi svoj uspeh u svetu lepote, otkrivajući planove da se upusti u makeup univerzum. Prva kolekcija će uključivati senke za oči, proizvode za usne i svetlucave pigmente koji odražavaju kultne boje modne kuće.

Rebrendiranje uključuje novi logo, koji odaje počast osnivaču kuće, koji je preminuo ranije ove godine, i njegovom „avangardnom nasleđu“ izvlačeći iz arhive potrebu inspiraciju. Tipografija je direktno preuzeta iz malih slova na bočici Calandre, prvog Paco Rabanne mirisa, objavljenog 1969. godine – „pristup koji krši pravila“, navodi se u saopštenju za javnost.

"Sa ovim novim vizuelnim identitetom, brend prihvata prefinjeniji potpis, sa glatkom siluetom „R“ monograma koji signalizuje samouvereni moderni minimalizam dok brend ulazi u novo poglavlje", izjavili su čelnici brenda.

Uprkos ovom velikom pomaku i prodoru u nove kategorije, kreativni direktor Žilijen Dosena ostaće u svojoj ulozi, na kojoj je već deset godina. U intervjuu, Žoze Manuel Albesa, predsednik odeljenja za lepotu i modu u matičnoj Rabanne kompaniji, Puig, rekao je: „Žilijen je tu da ostane i uzbuđen je više nego ikada da istražuje nove teme“.

Luxury Experience