Ovo je fantastično: Chanel №5 kolekcija u bocama za kojima su svi ludi

U čast stogodišnjice Chanela №5, objavljena je limitirana kolekcija Chanel Factory 5, koja uključuje sedamnaest ograničenih izdanja u neobičnom pakovanju. Oni simbolizuju slobodu, drskost, modernost i francuski duh koji su svojstveni kući Chanel od njenog nastanka.

Tokom čitavog veka, №5 se neprestano ažurira, a ni 2021. godine ne prestaje da zadivljuje. Da bi proslavio vek kultnog mirisa, brend Chanel je lansirao kolekciju ograničenog izdanja koju će voleti svi ljubitelji kultnog mirisa. Ovom prilikom otvoriće se posebne privremene prodavnice u 29 najvećih gradova sveta. Takođe će biti pokrenuta digitalna platforma, gde će biti moguće uroniti u atmosferu Chanel Factory 5. U „fabričkim uslovima“ biće moguće posmatrati sredstva koja se kreću kroz radne stanice različitih proizvodnih linija.

Novi proizvodi za lepotu smešteni su u neočekivana pakovanja koja podsećaju na kante za boju, a ulje za telo je u tehničkoj epruveti, dok su tablete za kupanje u „limenci za čaj“.

„Proizvodi koje redovno koristimo mogu biti jednako vredni kao i oni za posebne prilike. Sve je u iskustvu“, kaže Thomas du Pre de Saint-Maur, šef Chanelovih globalnih kreativnih resursa za mirise i lepotu.

Chanel Factory 5 odaje počast pristupu Gabrielle Chanel kršenju pravila i oslobađanju. Kao deo ovog koncepta, brend se vraća originalnom pakovanju №5, koje je nekada bilo običan funkcionalni predmet koji je postao luksuzni. „Izvlačeći utilitarnu robu iz konteksta i dajući joj estetiku №5, vraćamo se Chanelovom kreativnom činu: pretvaranju funkcionalnog predmeta u luksuzni.“

„Mladost je način razmišljanja, hrabrost da se odstupi od pravila, da imate slobodu da budete svoji uprkos konvencijama, da živite lako, ali ne i neozbiljno“, kaže Thomas du Pre de Saint-Maur.

Mladost je stanje duha, kažu iz kuće Chanel. Minimalističko crno-belo pakovanje nije samo omaž Instagram eri. Crno-belo u CHANEL-u je suština №5, sažetost, radikalizam, minimalan dekor. Nešto van granica i trendova. Ove kontrastne boje su omaž pop kulturi i pop artu koji premošćuju jaz između umetnosti i robe široke potrošnje.