Otkrivamo: najskuplje parfeme sveta 2020.godine

U predivnim mirisima, svako od nas uživa, dok svako takođe voli da nosi određeni parfem, kojim ostavlja utisak i dugotrajnu uspomenu…

Ipak, kada birate svoj novi parfem, u obzir morate uzeti mnogo više od ljubavi prema određenom mirisu i njegovom luksuznom pakovanju. Svako od nas želi taj san, koji nam nude različite reklamne kampanje, sa ženama koje plešu pod svetlošću Meseca, sa muškarcem koji je ostvarenje svih njihovih želja. Zapravo, želimo da verujemo da upravo taj posebni parfem može promeniti naš život i sasvim ga preokrenuti. 

Današnje tržište puno je fantastičnih parfema, sa raznoraznim cenama, ali pet mirisa koji se nalaze na vrhu liste, toliko su posebni da je njihova cena zaista neverovatna.

To nas je navelo da se zapitamo – zašto neki parfemi toliko koštaju?

Postoje tri ključna elementa koja jedan predivni parfem mogu učiniti skupocenim: upotreba retkih sastojaka, luksuzno pakovanje i vrhunska marketinška kampanja.

Zaista dragoceni sastojci…

Jedan od glavnih razloga zbog kog neki parfemi dobijaju sve pohvale, jeste njihova ekskluzivnost i činjenica da su oni kreirani upotrebom skupocenih i retkih sastojaka životinjskog ili biljnog porekla. Takvi sastojci uključuju mošus koji potiče od retkih životinja i ambergris koji dolazi iz digestivnog sistema kitova. Sastojci koji potiču od cveća zapravo su esencijalna ulja koja se pažljivo prikupljaju od hiljadu cvetova. Parfem Joy by Jean Patou, na primer, sadrži esencijalno ulje prikupljeno od 10.000 pupoljaka jasmina koji su ručno ubrani u Graseu, gradu koji se nalazi na francuskoj rivijeri. Mirisi koji sadrže oud, retki sastojak koji se koristi kao jedna od baznih nota vrhunskih mirisa, dobijaju na ceni zbog činjenice da ovaj sastojak proizvode stara stabla, tako da je veoma redak.

Luksuzno pakovanje

Pakovanje jednog parfema igra značajnu ulogu kada se radi o njegovoj prodaji. Bočica parfema je za mnoge žene oličenje luksuza, sa svojim senzualnim linijama i raskošnim dekorativnim detaljima. Kada se radi o najluksuznijim parfemima sveta, Baccarat čitavu priču prenosi na sasvim novi nivo, kreirajući kristalne bočice, uz dekoraciju od zlata i komadiće dijamanata.

Najskuplja flašica parfema ikada kreirana bila je DKNY Golden Delicious Million Dollar parfem, koji je zaista koštao milion dolara. Parfem je predstavljen u neverovatno lepoj bočici koja je bila dekorisana sa 2.909 komada dragog kamenja, uključujući 2.700 dijamanata i ovalni safir težak 7.18 karat. Prema navodima, majstori su na izradi ove bočice radili više od 1.500 sati.

Prestižne reklamne kampanje

Marketinške kampanje za vrhunske dizajnerske parfeme, moraju biti skupocene ukoliko žele da budu efikasne. Na primer, luksuzni parfem će biti lansiran kao ograničeno izdanje, podižući na taj način želju za posedovanjem u srcima bogatih kolekcionara, koji su voljni da plate ogromnu cenu.

Ukoliko želite da znate koji parfemi se ove godine nalaze na listi najskupljih u čitavom svetu, savetujemo vam da prelistate našu galeriju.

« 1 2 3 4 5 »

Luxury Experience