Džoni Dep odabran je kao lice novog Christian Dior muškog parfema…
Ovo je inače prvi put da je ovaj proslavljeni glumac, koji sada ima 51 godinu, pozirao za ovu francusku modnu kuću, a i bilo koji drugi modni brend. Iako ova kuća tek treba zvanično da predstavi ime svog novog parfema, najavljeno je da je Dep protagonista nove kampanje, koja će zaživeti zvanično 2. septembra ove godine.
Dior je takođe najavio da je ovaj parfem delo Fransoe Demašija, odnosno genija koji stoji iza Dior Homme i Miss Dior izdanja. Takođe, ovo je prvi muški parfem koji Dior predstavlja nakon perioda pauze od 10 godina. Francuska modna kuća ima istoriju odabira neverovatno zgodnih muškaraca kao protagonista za svoje kampanje – prethodno smo mogli da vidimo Džud Loa i Roberta Patinsona, koji su bili u kampanjama za Dior Homme Sport, Dior Homme Intense i Dior Homme.
Ova kampanja je Depov pionirski ulazak u vode industrije parfema. On se sada pridružio ambasadorima ovog brenda, odnosno Natali Portman i Šarliz Teron, kao i Dženifer Lorens i Marion Kotiljard koje predstavljaju poznatu modnu kuću.
Kako smo mogli da vidimo, Džoni je za ovu kampanju odabrao malo prefinjeniji izgled u odnosu na Kapetana Džeka Speroua. Slikan je sa veoma malo nakita, gela na kosi i zamišljenim izrazom na licu. Inače, zgodni muškarci su sve češće na naslovnim stranama i reklamnim panoima za parfeme. Kolin Farel je pozirao za Dolce & Gabbana Intenso, Teo Džejms za Boss Parfums, Skot Istvud za Davidoff Cool Water i Majkl B. Džordan za Axe. Dep je izgleda krenuo stopama nekadašnjeg ambasadora brenda Chanel No. 5, odnosno Breda Pita, iako je veoma zauzet pripremanjem svoje uloge čuvenog kapetana u petom nastavku čuvenih Pirata sa Kariba.