Novitet - Boy Chanel parfem

Chanel brend predstavlja svoj novi parfem, Boy Chanel…

Ovaj miris pokušava da uradi isto što i moda koju ovaj brend predstavlja – on pokušava da pomeša muževnost i ženstvenost, kako bi polne stereotype okrenuo naglavačke.

Ovo će biti drugi parfem Olivijea Polžea za Chanel Les Exclusifs liniju. Polže kaže da je inspiraciju za dizajn ovog mirisa dobio od ljubavnika Gabrijel Šanel, Artura Kejpla. Polžeov otac bio je kreator parfema za Chanel brend od 1978. do 2013.godine, i vrlo je dobro poznavao Kejpla, kome je nadimak bio Boy.  

“Ova ideja je, po mom mišljenju, bila deo ovog brenda već duže vreme”, rekao je dizajner parfema, koji je transponovao ideju Chanel mode: tradicionalna muška estetika postaje ženstvena, kada je nose žene.

Boy Chanel je sedamnaesti parfem u ovoj liniji, a predstavlja kompleksnu mešavinu lavande, geranijuma, kumarina, mahovine, limuna, cveta pomorandže, sandalovine i vanile. Zvanično je lansiran u pariskom Chanel butiku, a biće dostupan u 240 butika širom sveta do juna meseca ove godine.

Cena ovog parfema, koji će biti dostupan u verzijama od 75 i 200 ml biće 175 i 320 evra. 

Luxury Experience