Novi Ralph Lauren miris glamurozna je oda noćima u gradu

Tokom pandemije, mnogo se govorilo o neizvesnoj budućnosti svečane odeće poput kravate, smokinga i svega prilagođenog večernjim izlascima.

Dok su ovi predmeti besposleno visili u mračnim uglovima naših ormara, činilo se da je ugrožena i sudbina još jednog povezanog proizvoda: večernje kolonjske vode. Da li ćemo ikada više naneti sprej na vrat i zglobove pre nego što proverimo svoj odraz u ogledalu pre večernjeg izaska?

Ralph Lauren je o svemu ovom mislio i nedavno lansirao Ralph’s Club (od 110 USD), novi miris koji mami naša mirisna čula i vodi nas svojim aromama natrag u uzbudljive noći u gradu. Kreirao ga je francuski parfimer Dominik Ropion. Ralph's Club je sačinjen od drvene baze kedrovine i haitijskog vetivera iz Virdžinije, uz cvetnu navalu lavande i geranijuma sa cvetom narandže, grejpa i jabuke. Parfemska voda je lagana i primamljiva na vrhu, ali postojano otkriva svoju kompleksnost i toplinu kako noć odmiče.

Miris je svojevrsni duhovni naslednik istoimene kolekcije koja je prikazana na reviji Ralph Lauren 2019. godine. Uticaj Art Decoa proteže se i na pakovanje Ralph's Cluba: miris je u bočici koja podseća na flašicu u kojoj se skrivao ražani viski u nekoj drugoj eri.  

Điđi Hadid, koja je šetala pistom tokom te revije 2019. godine, obnovila je članstvo u Ralph's Clubu pojavljujući se u kampanji mirisa. Promotivne slike prikazuju Hadid i njene kolege manekene kako oblače Ralph večernju odeću – bele košulje zakopčane do vrha u kombinaciji sa crnim pantalonama. Poruka je jasna: vreme je za ponovni izlazak, a Ralph's Club je dostojna prva stanica.