Ralph Lauren je o svemu ovom mislio i nedavno lansirao Ralph’s Club (od 110 USD), novi miris koji mami naša mirisna čula i vodi nas svojim aromama natrag u uzbudljive noći u gradu. Kreirao ga je francuski parfimer Dominik Ropion. Ralph's Club je sačinjen od drvene baze kedrovine i haitijskog vetivera iz Virdžinije, uz cvetnu navalu lavande i geranijuma sa cvetom narandže, grejpa i jabuke. Parfemska voda je lagana i primamljiva na vrhu, ali postojano otkriva svoju kompleksnost i toplinu kako noć odmiče.
Miris je svojevrsni duhovni naslednik istoimene kolekcije koja je prikazana na reviji Ralph Lauren 2019. godine. Uticaj Art Decoa proteže se i na pakovanje Ralph's Cluba: miris je u bočici koja podseća na flašicu u kojoj se skrivao ražani viski u nekoj drugoj eri.
Điđi Hadid, koja je šetala pistom tokom te revije 2019. godine, obnovila je članstvo u Ralph's Clubu pojavljujući se u kampanji mirisa. Promotivne slike prikazuju Hadid i njene kolege manekene kako oblače Ralph večernju odeću – bele košulje zakopčane do vrha u kombinaciji sa crnim pantalonama. Poruka je jasna: vreme je za ponovni izlazak, a Ralph's Club je dostojna prva stanica.