Novi Concrete parfem kao omaž Njujorku

COMME des GARCONS brend predstavio je novi dodatak svojoj premijum liniji parfema nazvan Concrete…

Novi miris je omaž Njujorku, kao referenca betonske džungle. Ono što nas nije iznenadilo jeste činjenica da parfem zapravo ne miriše kao beton, jer je Kristijan Astužueviele, kreativni direktor Comme des Garcons Perfrumes, želeo da očara snažnom bočicom koja ima beton spolja, dok iznutra nudi nežni miris. Dominantna nota ovog mirisa, zapravo je sandalovina.

Kako bi proslavili novi miris, CDG brend kreirao je vrhunsko iskustvo u bruklinskom skladištu, koje je reflektovalo tri značajna elementa betona: destrukciju, konstrukciju i kreaciju. Na ulazu, umetnik Calx Vive ponudio je video prezentaciju koja je prikazivala cement koji eksplodira. Centralni deo izložbe sadržao je ogromne skele opremljene fluorescentnim svetlima. Najprimamljiviji deo izložbe bio je krug deset mešalica koje su izbacivale dim od suvog leda.

 

Luxury Experience