Nova kampanja za Carolina Herrera 212 VIP Black parfem

Carolina Herrera 212 VIP, lansiran je septembra 2010. godine, okružen sloganima kao što su „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“, 212 VIP predstavlja životni stil onih koji žive život na visokoj nozi.

Prvenstveno, inspiracija je tražena među njujorškom omladinom, mladim, modernim i kreativnim ljudima uvek spremnim za zabavu u velikom stilu.

Nova kampanja za parfem Carolina Herrera 212 VIP Black predstavlja influensere poput Kameron Dalas, Hejli Boldvin i Tejlor Hil, a fotografisao ju je slavni Mario Testino.

Novi parfem kuće Carolina Hererra, 212 VIP Black, odiše sezualnošću i predstavlja život najekskluzivnijih zabava skrivenih od pogleda javnosti koje niko ne želi da propusti.

Predan, zavodljiv i smeo, 212 VIP Black obogaćuje sva vaša čula i vodi ih do divljih noćnih žurki. Ovaj parfem obuzima čoveka poput oluje, izmaglica senzualnosti i smelosti gde ne postoje granice njegovog raspoloženja. 212 VIP Black, uzbudljiv poput noći, a koji otkriva elegantan i avanturistički karakter kao i muškarac koji ga nosi. U gornjoj noti parfema se nalaze absint, anis, komorač, srednju notu parfema čine lavanda i koža, dok se u baznoj noti skrivaju mošus, ćilibar i vanila. Parfem su kreirali Carlos Benaim i Anne Flipo.

N.V.T.

Izvor The Fashionisto

Luxury Experience